Gjest Gjest_Alfa_* Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg lurer på om man har noen mulighet til å komme utenom passord når man har laget en bruker på Windows og har glemt passordet?
Gjest Konsulent Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Nja, men det kreves et verktøy og litt kunnskaper. Det som er saken er at passordet er lagret i en kryptert fil. Jeg har en CD med diverse verktøy som jeg kan boote på CD slik at jeg kan ta ut feks. passord. Et tips her er Google.
Gjest baba Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Du kan også resette passordet ved hjelp av en adminsitrator konto
Gjest padawan Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 så lenge du får logget på med administrator-rettigheter ved hjelp av en annen konto kan du endre passord på hvilken som helst konto. hvis det er det eneste administrator-kontoen på maskinen du har glemt passordet til er det litt verre. det finnes verktøy som kan brukes for å resette eller endre slike passord men det kreves ssom sagt litt kunnskaper. å hente ut et gitt passord er umulig men det går som sagt ann å endre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå