Gå til innhold

avstandsforelsket

Gjest Gjest_Missy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Missy_*

Det er en gutt på treningssenteret mitt som jeg er skikkelig avstandsforelsket i.

Til vanlig så er jeg egentlig veldig utadvendt, men hver gang han er i nærheten så blir jeg bare så utrolig sjenert... En gang sa han faktisk hei til meg og jeg fikk såvidt pepet fram et hei tilbake.. huff flaut.. Han er utrolig kjekk og veltrent (er personlig trener) og derfor veldig populær blant jentene, noe som bare gjør meg enda mer usikker. Ikke vet jeg om han har kjæreste heller.... så hvordan skal jeg gå fram for å bli bedre kjent med ham? Jeg er utrolig dårlig på å sjekke opp gutter.. hater å ta det første skrittet... huff.. dette er vanskelig. Noen eksperter der ute som kan gi meg noen gode råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Finn på noe å spørre ham om. Hvis det er noe du lurer på, spør ham. Hvis ikke, finn på noe. Spør om noe som har med treningen å gjøre, timeplanen osv. Hvis han har tid og virker interessert i å prate litt, kan du jo spørre om litt personlige ting etterhvert, som hvor lenge han har jobbet der, hvilken bakgrunn han har osv. Du trenger ikke å fyre av alt på en gang, spør om en ting en dag, og en annen ting en annen dag... Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...