Gjest jerm Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 jeg lurer på en ting. vil ha svar fra begge kjønn. er det vanlig at jenter har litt annerledes farge på rumpehullet og området rundt enn på den vanlige huden? inni min rumpesprekk er det nemlig ganske brunt i området rundt rumpehullet. og på rumpehullet så klart. også har jeg hår, er det vanlig å ha hår der?? er dette vanlig? ser dere gutta alt bak der når man tar doggy? hva tenker dere?? er det turn off (evt on) med en spesiell farge, eller hår? hvordan ser det ut hos dere jenter? noen ting kan man rett og slett ikke spørre om når man ikke er anonym!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 jeg lurer på en ting. vil ha svar fra begge kjønn. er det vanlig at jenter har litt annerledes farge på rumpehullet og området rundt enn på den vanlige huden? inni min rumpesprekk er det nemlig ganske brunt i området rundt rumpehullet. og på rumpehullet så klart. også har jeg hår, er det vanlig å ha hår der?? er dette vanlig? ser dere gutta alt bak der når man tar doggy? hva tenker dere?? er det turn off (evt on) med en spesiell farge, eller hår? hvordan ser det ut hos dere jenter? noen ting kan man rett og slett ikke spørre om når man ikke er anonym! Her er en tråd om brunøye,det er bare og søke. Til og med noen som ville få farget/bleket rumpehullet....dere jenter er ikke gode. Kjære deg det er helt vanlig,alle damer jeg har vært med har brunøye,noen med mere hår enn andre. Jeg bryr meg ikke om det er brunt,selvfølgelig er det urskog rundt rumpehullet ville jeg bedt henne om og fjærne det,enda bedre hadde jeg spurt om jeg fikk gjøre det. Liker ikke helt super masse hår når det skal slikkes. For min del er det helheten som teller... Du kan jo være uheldig å møte "guttunger" som finner det turn off,menn vet bedre.
Hinata Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jeg står frem som eier av noen søte rumpehår Gidder ikke fjerne heller, bedre med hår enn kaktus i rumpa altså
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 jeg lurer på en ting. vil ha svar fra begge kjønn. er det vanlig at jenter har litt annerledes farge på rumpehullet og området rundt enn på den vanlige huden? inni min rumpesprekk er det nemlig ganske brunt i området rundt rumpehullet. og på rumpehullet så klart. også har jeg hår, er det vanlig å ha hår der?? er dette vanlig? ser dere gutta alt bak der når man tar doggy? hva tenker dere?? er det turn off (evt on) med en spesiell farge, eller hår? hvordan ser det ut hos dere jenter? noen ting kan man rett og slett ikke spørre om når man ikke er anonym!Ja, vi ser alt. Bryr vi oss? Neeeeeeeeei!! Du er som du er. Hvis du viser(småfrekt snakk, littegrann lyd og bevegelse) at du nyter doggystilen, så er det turn on. Det er mye viktigere. Før jeg klyver på en jente i doggystilen, så ser jeg alltid på den deilige bollemusen og kjønnsleppene som tyter ut. Det overskygger alt annet totalt!
Rimmern Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Du høres HELT normal ut. Ja, vi ser selvsagt "alt" i "doggy". Hvorvidt vi er interessert i "alt", og hva vi fokuserer på, er jo individuellt. Personlig liker jeg absolutt synet av rumpehullet, og jeg har aldri sett et (i RL) som jeg har synest var ekkelt eller mindre pent.
Gjest Elfrida Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Selv babyer har mørkere farge i anus. Og begge kjønn har det, det er bare sånn kroppen er.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har en del hår. fargen har jeg aldri tenkt over og lurer egentlig litt på hvordan man selv med speil klarer å se det. Jeg klipper vekk litt av håret (da stikker det mindre) og lar det jeg ikke kommer til være igjen. Om jeg ikke kommer til så er det uansett så lite at det ikke vil merkes serlig av partner. Haha, magen til mannen min er nok i veien for å se mye av rumpehullet mitt uansett.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Helt vanlig, og hvem bryr seg når man har sex... Når man er kåt er det mye som ikke spiller noen rolle, gitt! ;-)
Gjest priph Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Ikke noe problem om det er i bruneste laget. Bare å slå av lyset.
Gjest KateW Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Før jeg klyver på en jente i doggystilen, så ser jeg alltid på den deilige bollemusen og kjønnsleppene som tyter ut. Det overskygger alt annet totalt! Doggy er vel en av de få stillingene hvor man ikke ser om dama har bollemus eller ikke, det er alt det andre man ser...
Serpico Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Selv babyer har mørkere farge i anus. Og begge kjønn har det, det er bare sånn kroppen er. Overshearing!
Gjest Elfrida Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 Overshearing!Tja, det med babyer bør jo være kjent for alle som har skifta en bæsjebleie eller to.
ungjente90 Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 Helt normalt med mørkere farge på rompehullet. Hår er også helt normalt:) Jeg personlig fjerner hårene i rompa=P Hvis du synes du har mye hår i rompa, bruk hårfjerningskrem og fjern det!=) Blir glatt og bra;)
Pingting Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 Helt normalt med mørkere farge på rompehullet. Hår er også helt normalt:) Jeg personlig fjerner hårene i rompa=P Hvis du synes du har mye hår i rompa, bruk hårfjerningskrem og fjern det!=) Blir glatt og bra;) Skal du bruke hårfjerningskrem der nede, bør du bruke spesialkrem (fås kjøpt på erotiske butikker). Huden er ekstra sensitiv der, og det skal ikke mye til før man kan få tørr hud, irritasjon og utslett.
ungjente90 Skrevet 8. mars 2009 #15 Skrevet 8. mars 2009 Har gått bra med den jeg bruker =) Bare passer på å ikke komme borti selve huden på rompehullet =P hehe... Har prøvd en sånn krem som er for intim omrd, den funka ikke noe bra synes jeg... noen som har ett tips til en krem som er beregna for sånne omrd som fungerer bra? =) Kjekt å vite, så kan jeg prøve å se om jeg synes den er bedre=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå