Gjest Gjest_jento_* Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hallo! Æ har negler som fliser sæ lett, og som blir lett bøyelig når de vokser ut. Utrolig kjedelig for ei som er glad i å ha litt lengde på neglene! Noen tips for å få de sterkere?? På forhånd takk:)
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hallo! Æ har negler som fliser sæ lett, og som blir lett bøyelig når de vokser ut. Utrolig kjedelig for ei som er glad i å ha litt lengde på neglene! Noen tips for å få de sterkere?? På forhånd takk:) jeg hadde det som deg, men det har blitt mye bedre. - smører negler og neglbånd med neglolje hver kveld før jeg legger meg - smører hele hånden (neglene ogå) med Vaselin intensiv care, hand and nail lotion minst to ganger om dagen (rosa flaske) - Tar kosttilskudd (vitamin og mineral kapsel) - Tar nattlysolje (merker ikke resultat av dette over natten.) - bruker neglelakkfjerner så lite som mulig - har ofte perioder uten lakk i det hele tatt. For en periode kan du la neglene være helt uten lakk. bare plei dem på best mulig måte, og klipp dem ned etter hvert som de vokser ut, så får du frem sterkere og helere negler. Vær tålmodig! Når jeg klipper ned mine gjør jeg det alltid etter dusj/bad, da neglene er myket opp. bedre resultat da synes jeg Dette har i hvertfall funket for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå