Gjest Filippa C Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg tror jeg likte programmet- trenger å se et par episoder til før jeg bestemmer meg. Det som slo meg var hvor usikre og litt naive mange av disse jentene var. Fikk inntrykk av at mange av de var aldri klassens peneste, men de hadde og har et behov for å bli sett. Søte jenter men ikke noe WOW faktor over de. Hvem som helst med en grei kropp og ok utseende kan bli glamourmodell fikk jeg på følelsen. Det er et uttrykk i England som heter "tarts with hearts" og det syns jeg passer her- snille og greie jenter med et behov for å bli sett. Hadde flere av de hatt bedre selvtillitt, hadde de sett at de kunne gjort så mye mer enn å la seg avbilde lettkledd.
Caramela Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 I følge db og vg ble dette en flopp. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.
Sagittarius Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 skjønner hvorfor det floppa. jeg hadde større forventninger.. ble nok lite inponert.
Fun Light Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Hva var det som skjedde på det utestedet på Ibiza ettersom Helene ble så sjokkert og reagerte som hun gjorde?!
Møffi Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Hva var det som skjedde på det utestedet på Ibiza ettersom Helene ble så sjokkert og reagerte som hun gjorde?! Litt usikker, fulgte bare med med et øye da, men episoden stoppet jo veldig rart, og de sa jo at neste gang slutter mange jenter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå