Gå til innhold

Smykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags hals er det på kjolen din?

(Alltid bra med bilder for å forklare, hvis du har!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Meeko_*
Skrevet

Jeg skal ha en tubekjole fra Ellis Bridals (11032) Til denne skal jeg bruke et smykke jeg fikk av forloveden min til 16 årsdagen min. Dette smykket bruker jeg hver eneste dag, uansett anledning - og det blir derfor naturlig å bruke dette på bryllupsdagen også. Et nytt smykke kan nok være mye finere, men det vil aldri få like mye verdi som dette. Smykket er et helt enkelt sølvsmykke med tre hjerter plassert over hverandre.

Skrevet

Da har du jo "something old" også :smilbla:

Jeg vurderer å gjøre det samme. Har et nydelig kjede i hvitt gull med et perleanheng jeg fikk av samboeren min.

Det eneste er at kjolen er helt enkel uten noe som helst stæsj, ikke slep, ikke glitter eller noe, og jeg lurer kanskje på om det hadde vært finere å pynte det med et litt "større" perlekjede eller noe liknende.

Kjolen min har stropper og går til slutt ned i en "v", en ganske lav (men tekkelig ;) ) utringning.

Gjest Gjest_Meeko_*
Skrevet

Ja, ikke sant :) Glemte forresten å si at jeg har tenkt å låne et par hvite perleøredobber av en venninne, så då har vi det lånte også :)

Har du et bilde av kjolen din? Det kan godt tenkes at det ville vært finere med et nytt smykke, men jeg tror du vil stråle på dagen dere uansett. Jeg ville derfor valgt å stråle med noe som betydde mye for meg :) Men det er selvfølgelig bare min oppfattning.

Skrevet

Det er bra! :smilbla: Hva skal du ha som noe blått da?

Har ikke bilde av kjolen desverre, og er fryktelig dårlig på å forklare hvordan den ser ut merket jeg :fnise:

Men altså, den er smal i modellen, har empireliv (det så ikke ut som en gravidkjole :opplyser: ), har stropper (ca 3 cm brede), brystpartiet er drapert (vet ikke helt om det er det det heter..) og den ene delen legger seg på en måte over den andre delen, og er altså utringet i en v.

:ler: huff det hørtes ikke så fint ut, men den er altså det da :)

Denne likner kanskje litt, men den sitter strammere over bysten, har litt dypere utrigning og har smalere skjørt.

http://www.houseofbrides.com/product.php?p...=524&page=1

Skrevet

Noen som har valgt noe annet enn perler da?

Skrevet (endret)

Jeg skal ikke ha perler, jeg eier ikke et perlesmykke og det er rett og slett ikke meg, så jeg har valgt noe helt annet. Kjøpte faktisk smykke før jeg kjøpte kjole, men siden både smykket og kjolen er veldig meg så passer de fint sammen :)

Jeg skal ha en forholsvis enkel blondekjole fra Novia d’Art, den har ikke noen krystaller, kun blonder i to farger. Har kjøpt et smykke i hvit emalje og forgylt sølv, fra 50-tallet, kjøpte det fra USA (det er norsk). Har kjøpt øredobber som passer til. Både smykket og øredobbene kommer jeg til å bruke igjen etter bryllupet.

Endret av Concertina
Skrevet

Det var et nydelig smykke!

Skrevet

Jeg har en ganske enkel stroppeløs kjole og syntes at jeg kunne ha et smykke som er ganske kraftig. Har et nydelig, arvet perlekjede, men jeg synes jeg ser eldgammel ut i det.

Men jeg liker perler og falt pladask for kjedet mitt da jeg så det.

Ville også ha noe jeg kan bruke ved senere anledninger også.

Funderer på å gå ut og kjøpe armbåndet som hører til i dag :ler:

Skrevet
Jeg har en ganske enkel stroppeløs kjole og syntes at jeg kunne ha et smykke som er ganske kraftig. Har et nydelig, arvet perlekjede, men jeg synes jeg ser eldgammel ut i det.

Men jeg liker perler og falt pladask for kjedet mitt da jeg så det.

Ville også ha noe jeg kan bruke ved senere anledninger også.

Funderer på å gå ut og kjøpe armbåndet som hører til i dag :ler:

Tuuuuusen takk for nettbutikktips.. :) Tror jeg endelig har funnet armbåndet jeg har lett etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...