Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Heisann. Sitter å skal oppdatere musikkhyllenen mine, og laster ned en god del fra nettet. men når du sitter sånn å skal huske sanger og artister hender det jo at man får det gode gamlel jernteppet. Så derfor tenkte jeg at jeg kunne få noen ideer av deres favoritter. Gjerne både engelsk og norsk... På forhånd takk
Tusseline Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 Hum, her får du noen av mine favoritt- låter: Metallica- Nothing else matters Metallica- St. Anger Nirvana- You know you're right Nirvana- Rape me Massive Attack- Teardrop Smashing Pumpkins- 1979 Smashing Pumpkins- Soma Air- All I need Klovner i kamp- Damer Jan Eggum- Kor e alle helter hen Kaizers Orchestra- Ompa til du dør Kaizers Orchestra- Di grind
Crazee Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Gir deg berre artistar eg: Norsk på norsk: Postgirobygget Gåte Tre små kinesere De Musikalske Dvergene Mods Stavangerensemblet (Tre) Busserulls Varg i Veum Rex Rudi Norsk på engelsk: Popol Vuh/Popol Ace (Gammal Jahn Teigen - stilig!) Utanlandsk: Nena (tysk) Malice Mizer (Japansk) Totenhosen (tysk) Chinaski (Tjekkisk)
Brudulja Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 * Lisa Germano * Swan Lee * Stina Nordenstam Bra greier :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå