Gå til innhold

Deilige orgasmer!

Fremhevede innlegg

Gjest jente 22
Skrevet

Huff dette er kanskje litt teit å spørre om:P menmen

Jeg får som regel ikke orgasme under sex, uten hjelp av vibrator, kan helt sikkert klare det visst jeg øver meg opp, men nå har det da blitt en vane å bruke vibrator og veldig fornøyd med det begge to:)

Får som regel orgasme når vi har sex, men må holde på en stund lenger. Når jeg bruker vibratoren alene kan jeg komme ganske fort, bare knipe litt sammen også er det kjempe godt, har merket jeg har et g-punkt ja:) det som er litt merkelig er at dette er veldig godt med en gang når jeg er alene, men når jeg og kjæresten har sex tar det ei god stund før det begynner å bli godt. Da mener jeg en fantastisk følelse, alt er bare så utrolig godt!! og jeg kjenner det er like før jeg kommer, kan holde på sånn lenge før vi komme da, men det er så deilig!!! det som er litt kjedelig er at det tar så lang tid før denne følelsen kommer! Noen som har noen tips om hvordan man kan komme der litt fortere? Kanskje jeg trenger litt lenger oppvarming før vi begynner?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestkvinne33
Skrevet
Huff dette er kanskje litt teit å spørre om:P menmen

Jeg får som regel ikke orgasme under sex, uten hjelp av vibrator, kan helt sikkert klare det visst jeg øver meg opp, men nå har det da blitt en vane å bruke vibrator og veldig fornøyd med det begge to:)

Får som regel orgasme når vi har sex, men må holde på en stund lenger. Når jeg bruker vibratoren alene kan jeg komme ganske fort, bare knipe litt sammen også er det kjempe godt, har merket jeg har et g-punkt ja:) det som er litt merkelig er at dette er veldig godt med en gang når jeg er alene, men når jeg og kjæresten har sex tar det ei god stund før det begynner å bli godt. Da mener jeg en fantastisk følelse, alt er bare så utrolig godt!! og jeg kjenner det er like før jeg kommer, kan holde på sånn lenge før vi komme da, men det er så deilig!!! det som er litt kjedelig er at det tar så lang tid før denne følelsen kommer! Noen som har noen tips om hvordan man kan komme der litt fortere? Kanskje jeg trenger litt lenger oppvarming før vi begynner?

Mannen din kan f.eks før samleie - under forspillet massere g - punktet med fingrene slik at det får tid til å bli errigert ( blodfylt ) og svulme skikkelig opp før samleiet - DA BLIR DET EXTRA FØLSOMT (OM han vet HVOR g - punktet er ! ) Du får gi han en bok å peke eller vise på deg selv he he

Det gjør alltid mannen min som forspill - og jeg greier ikke holde igjen orgasmen - får altid orgasmer da med fingrene hans inni under selve forspillet . Han digger det når det går for meg og han har fingren inni meg - me to he he Går så fort fort så på den måten , like følsomt som klitoris syns jeg - er blitt så vant til det nå .Men fungerer fantastisk for meg .Kan få mange g - punktsorgasmer også - ikke bare klitorisorgasmer ... herlig at g- punkt også kan gi multi - orgasmer ... fingrene hans varer og varer ... rekker MANGE orgasmer da .Også få pikk etterpå ... herlighet .Godt med noe stort også ... wow Koz deg - håper mine råd funker for deg også ..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil råde deg til å først og fremst forsøke å se om du kan lære deg opp til å få orgasme uten vibrator. Det er helt ok å bruke vibrator i et forhold så absokudt, men det legger også en del begrensninger på hvilke måter man kan få orgasme på. Det å utvide horisonten er alltid bra.

Men; det var jo ikke dette du spurte om.

Kanskje er det slik at du sammen med ham ikke klarer å lukke vekk alt og bare fokusere på deg selv og din orgasme, og at dette er det som gjør at det tar lenger tid? Dette er i så fall noe mange jenter beskeriver som et problem, at de ikke slapper av nok til å klare å få orgasme med partner.

Hva med at han fingrer deg og slikker deg og dere bruker vibratoren bare helt til sisst for å vippe deg over den siste kanten?

Er det spesielle stillinger du gjør alene som er vanskeligere å få til med partner?

Selv foretrekker jeg at han stimulerer g-punkt mens jeg stimulerer klitoris. Han er ofte for harhendt men den kombinasjonen er super for oss, både med og uten vibrator.

Gjest Gjest
Skrevet

For at jeg skal komme under samleiet må han kose med hele kroppen min, stryke meg overalt, så må han fingre meg og slikke meg og under samleiet må han eller jeg gni kliten eller så må han være nybarbert og jeg gni meg inntil ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...