Gjest Hilde K S Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Skulle gjerne hatt tak i noen gamle filmer. - made in heaven med Timothy Hutton - city of angels med Nicholas Cage - what dreams may come med Robin Williams Hvor kan jeg få tak i dette? Cd.on har City of angels bare.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Her er den ene: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/4203/What-D...me/Product.html Billig, og Play sender dessuten portofritt.
Bloodless Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Made in Heaven ser ut til å være veldig vanskelig å få tak i. Fant den på amazon.com, men skal du ha den ubrukt blir det dyrt (+ at du må ha sonefri dvd-spiller).
Gjest Hilde K S Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Tusen takk! Jeg kjøper sikkert Made in heaven brukt.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Litt på siden, men jeg vil anbefale Himmel über Berlin som City of Angels er en banalisert versjon av. Mye bedre film, litt mer krevende også kanskje, men utrolig mye bedre - nydelig foto, mer dybde i historien, klasseforskjell på skuespillerne sammenliknet med Cage og ikke minst Meg Ryan (vik fra meg).
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Litt på siden, men jeg vil anbefale Himmel über Berlin som City of Angels er en banalisert versjon av. Mye bedre film, litt mer krevende også kanskje, men utrolig mye bedre - nydelig foto, mer dybde i historien, klasseforskjell på skuespillerne sammenliknet med Cage og ikke minst Meg Ryan (vik fra meg). Dette skal jeg sjekke ut! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå