Gå til innhold

Lenge borte fra gullet mitt..

Susie

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget Sissi

Det går vel an å gi uttrykk for at man vil savne barnet/a når de er borte over lengre tid, uten at man derfor skal bli beskyldt for å sette sine følelser først, være hysterisk/overbeskyttende etc!

Jeg forstår ikke behovet til noen av innskriverne om å poengtere det negative! Slik jeg leste det første innlegget så var dette kun et lite hjertesukk om at en mor kom til å savne ungen, SAMTIDIG som hun mente/visste at ungen har det bra også uten henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Jepp! det er en stund det men tenk hvor positivt det kan være å ha litt tid til seg selv også. Dessuten er det kjempekos å treffes igjen når dere har vært litt borte fra hverandre. Og så kan man jo prates på telefon, mailes eller sms. Mulighetene er mange for god kontakt selv om det er 10 000 mil mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var borte fra mine barn en gang i 2 uker, og min tidligere dagmamma hadde dem. jeg fikk beskjed av henne at jeg fikk lov å ringe, men jeg fikk ikke lov å snakke med dem. Vi var på gran Canaria og som hun sa hva kan du gjøre om en av dem forteller deg at de savner deg? Godt spørsmål, for hun mente at det bare ville bli verre for oss, nå var mine barn 2 og 1 år gamle på den tiden, og de ville sikkert hylt etter mammen sin, og det hadde ikke vært en god følelse for meg å vite at jeg var så langt borte.

han på 7 var hos faren og der hadde han det kjempe kos, han snakket jeg med flere ganger, men ikke de to minste

Fikk bare beskjed om å kose meg masse, og det gjorde jeg, men snakket med henne flere ganger og alt gikk bra med barna. Men jeg må si at de 4 siste dagene var et sant mareritt, jeg klarte ikke å konsentrere meg om noe, ikke slappe av ingenting, og det var en fryd å komme hjem igjen til de to små

Barna led ingen nød, men det var verre for moren :D så at barn sliter med å være borte fra foreldrene, ja til og begynne med, men barn tilpasser seg mye bedre enn vi voksen gjør, og der burde vi egentlig lære litt fra barna våre.

Tror barnet kommer til å kose seg masse, og prøv å gjør det du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...