Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Noen som har brukt Olay serien? Erfaringer? Jeg veksler ofte med flere merker på kremer. Alt fra Dermologica til Lumene C-vitamin på vita. Nå har de fått inn en ny krem på vita som heter Olay nature fusion. Den har også anti-rynke effekt. Vil den passe en 29 åring? Er litt lei av å bruke mye penger på fuktighetskremer. Lurer derfor på om denne ikke inneholder skumle ingredienser?
Hilde Christina Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Disse produktene er på lik linje med Nivea så spesielt gode på ingredienser er de ikke.
Gjest øæok Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 olay regenerist serien kom jo best ut blandt flere merker som selges på hudpleie i tusenkronersklassen,så så veldig dårlige ingredienser tviler jeg sterkt på at de har. Den nye kremen er tilpasset 30år++ så hos en 29åring vil jeg nok tro denne passer.
Gjest Raptuza Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 (endret) olay har og ei eiga linje for sensitiv hud. verd å forsøka om du er "redd" for ingrediensar. Tilbud på Olay hjå Vita for tida Endret 6. mars 2009 av Raptuza
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 det jeg har prøvd at Olay er supert. Brukt dag/nattkrem plus Beautifluidet derfra. Passer veldig godt til fet hud da de er lettet i konsistensen. Bestilte også MiniPeelen for en god stund siden som jeg brukte hver dag før jeg begynte med Jan Marini. Den hjalp langt på vei å gjevne ut hudtonen og jeg hadde veldig lite urenheter med den. (var egentlig unødvendig å bytte til JM men hadde lyst til å prøve) har også lest at OLay har kommt svært godt ut på div. tester så å si at de ere n av verstingene på ingredienser er helt feil.
Hilde Christina Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 olay regenerist serien kom jo best ut blandt flere merker som selges på hudpleie i tusenkronersklassen,så så veldig dårlige ingredienser tviler jeg sterkt på at de har. Den nye kremen er tilpasset 30år++ så hos en 29åring vil jeg nok tro denne passer. At det var...? Hvem er det som sammenlikner dette? De som selger Olay eller noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 At det var...? Hvem er det som sammenlikner dette? De som selger Olay eller noe sånt? hehe.. er mange mange kjeder og butikker som selger Olay verden over. det var ikke de (eller selskapet som du kanskje tenkte på?) som stod for denne testen. det ville ikke vært mye troverdig. det var snakk om en uavhengig undersøkelse av virkning/ingredienser der bla. Olay (sammen med andre såkalte billigmerker) kom godt ut og bedre enn dyrere kremer. Se her du.
Gjest Elfrida Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har god erfaring med den lotionen som de "alltid" har hatt. Den lover ikke annet en fuktighet, og det leverer den dersom man har en tilnærmet normal hud. Regenerist har jeg prøvd en gang og det var katastrofe for min hud i hvert fall, den ble knudrete, rød og føltes ekkel.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Det er bedre å dra til hudpleier og få tips om produkter som er tilpasset din hud. I tillegg er det produkter som er bedre for huden.
Hilde Christina Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Får ikke opp noen av linkene her, men ikke f at Olay er like bra som dyrere merker.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er også en av de som tror dyrt er best... men er likevel veldig nysgjerrig på Olay da jeg kom over en amerikansk blogg av en medisinerstuden som har mye godt å si om merket... anbefaler deg å lete gjennom bloggen hennes - søk på olay så funner du det hun har skrevet...
Fam Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 At det var...? Hvem er det som sammenlikner dette? De som selger Olay eller noe sånt? Ikke vær så snever! Forbrukerportalen , og nei forbrukerportalen er ikke drevet av mennesker som "jobber på Vita".
miss daisy Skrevet 8. mars 2009 #14 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har brukt Olay i snart 20 år, og er kjempefornøyd, ingen andre merker jeg har prøvd fungerer 100% på min hud. Olay har også alltid kommet best ut på uavhengige tester, alt det andre vidundermiddelet som det påståes å være i de dyre merkene, er gjennom utallige tester bevist at det er bare tull!
Arkana Skrevet 8. mars 2009 #15 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er veldig fornøyd med Olay og den er klart bedre enn de dyre merkene jeg har prøvd. Det er ikke nødvendigvis slik at dyrt er best. Som med klær betaler man mye for selve merket også. Uansett må man prøve selv, det som passer for en passer kanskje ikke for andre.
Hilde Christina Skrevet 8. mars 2009 #16 Skrevet 8. mars 2009 Ikke vær så snever! Forbrukerportalen , og nei forbrukerportalen er ikke drevet av mennesker som "jobber på Vita". Det er fortsatt et faktum at dyre kremer er dyre av en grunn og omvendt. Da mener jeg ikke merker som Chanel, Dior og Kanebo, men merker som selges i hudpleiesalong, feks. Babor, Dermalogica, Decléor etc.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #17 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er kjempefornøyd med kremene fra Olay. Er bare tull at dyre merker er så mye bedre, hudpleiere er bare opptatt av å selge, selge, selge. Tester viser også at rimelige kremer er vel så bra og ofte bedre!
Gjest SmallTalk Skrevet 8. mars 2009 #18 Skrevet 8. mars 2009 I de testene som det vises til her så er det jo ingen "ordentlige" hudpleiemerker à la Decleor, MD formulations, Dermalogica som er testet, men produkter fra L'oreal, Nivea, Lancome osv. Sammenlignet med disse merkene så er sikkert Olay bra, men sammenlignet med skikkelige hudpleiemerker så er neppe Olay så bra som noen skal ha det til.
Hilde Christina Skrevet 8. mars 2009 #19 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er kjempefornøyd med kremene fra Olay. Er bare tull at dyre merker er så mye bedre, hudpleiere er bare opptatt av å selge, selge, selge. Tester viser også at rimelige kremer er vel så bra og ofte bedre! Jeg jobber ikke som hudpleier.. Så jeg tjener INGENTING på at folk kjøper merkene jeg liker. Det er FORTSATT et faktum at dyr hudpleie er dyr. Om du tenker litt lenger er det ganske så logisk at gode ingredienser koster mer enn dritten som proppes i merker fra Nivea, Garnier osv. Billig hudpleie er ikke vel så bra og langt fra ofte bedre, det er tull. Lær deg noe kosmetisk kjemi så skjønner du det raskt.
Hilde Christina Skrevet 8. mars 2009 #20 Skrevet 8. mars 2009 I de testene som det vises til her så er det jo ingen "ordentlige" hudpleiemerker à la Decleor, MD formulations, Dermalogica som er testet, men produkter fra L'oreal, Nivea, Lancome osv. Sammenlignet med disse merkene så er sikkert Olay bra, men sammenlignet med skikkelige hudpleiemerker så er neppe Olay så bra som noen skal ha det til. Nettopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå