Gå til innhold

Et godt tips :)

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Hei :jepp:

Jeg er for tiden intressert i selvutvikling (Har du tips til inspirerende nettsider om dette temaet??? Hadde blitt veldig glad for tips!) , rett og slett for komme dit jeg vil i livet. Har det fint med livet nå, med god familie, samboer, leilighet, tar en god utdannelse har venner og hobbyer (Jeg er veldig, veldig heldig, og takknemlig for de alle de gode menneskene jeg har rundt meg!!), men allikevel har jeg drømmer om hvordan fremtiden skal være, og jeg ønsker å bli flinkere til å leve i nuet. Noen som skjønner hva jeg mener? I gårkveld da min kjære og jeg hadde lagt oss så snakket vi om dagen som hadde vært. Det var en helt vanlig dag, med vanlige gleder. Men så spurte vi hverandre om alle hendelsene som hadde gjort oss glade i løpet av dagen. Vi pleier ikke å snakke så mye om sånt inngående, men det kan anbefales!! En kjempestor og deilig ahaopplevelse over hvor mye glede vi opplever når vi setter pris på også de små gledene! For en fantastisk fin måte å avslutte dagen på, å tenke på alle de glade øyeblikkene vi fikk oppleve den dagen!!! Når rubbel og bit av gleder ble ramset opp så viste det seg at dagen hadde vært fylt med masse glede- mye mer enn vi begge var klar over. Mitt tips til dere som (gidder) leser dette er at når dere legger dere ikveld, så tenk tilbake på dagen din og finn fram alle gledene- og de små gledene er viktige! Dette kan du gjøre enten sammen med mannen, barna eller alene :jepp: Nyt den fine stunden dette blir! Og fortell gjerne om det imorgen.

Helenem :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Hei :jepp:

Jeg er for tiden intressert i selvutvikling (Har du tips til inspirerende nettsider om dette temaet??? Hadde blitt veldig glad for tips!) , rett og slett for komme dit jeg vil i livet. Har det fint med livet nå, med god familie, samboer, leilighet, tar en god utdannelse har venner og hobbyer (Jeg er veldig, veldig heldig, og takknemlig for de alle de gode menneskene jeg har rundt meg!!), men allikevel har jeg drømmer om hvordan fremtiden skal være, og jeg ønsker å bli flinkere til å leve i nuet. Noen som skjønner hva jeg mener? I gårkveld da min kjære og jeg hadde lagt oss så snakket vi om dagen som hadde vært. Det var en helt vanlig dag, med vanlige gleder. Men så spurte vi hverandre om alle hendelsene som hadde gjort oss glade i løpet av dagen. Vi pleier ikke å snakke så mye om sånt inngående, men det kan anbefales!! En kjempestor og deilig ahaopplevelse over hvor mye glede vi opplever når vi setter pris på også de små gledene! For en fantastisk fin måte å avslutte dagen på, å tenke på alle de glade øyeblikkene vi fikk oppleve den dagen!!! Når rubbel og bit av gleder ble ramset opp så viste det seg at dagen hadde vært fylt med masse glede- mye mer enn vi begge var klar over. Mitt tips til dere som (gidder) leser dette er at når dere legger dere ikveld, så tenk tilbake på dagen din og finn fram alle gledene- og de små gledene er viktige! Dette kan du gjøre enten sammen med mannen, barna eller alene :jepp: Nyt den fine stunden dette blir! Og fortell gjerne om det imorgen.

Helenem :goodbye:

Jeg kom helt tilfeldig (eller var det tilfeldig?) til å lese ditt innlegg. Jeg ble glad, du har fattet mye om hva det å leve i nuet går ut på ;-). Bokklubben Energica har utrolig mye å by på av bøker, CD-er og annet innen selvutvikling. Jeg har personlig erfaring med Art of living. Det er en verdensomspennende organisasjon som er grunnlagt av Sri Sri Ravi Shankar. Norsk nettside er www.artofliving.no. Hvis du skriver com får du opp mye mer på engelsk. Jeg vil si det så sterkt som at de kursene jeg har vært med på der og de vidunderlige menneskene jeg har truffet, har forvandlet mitt liv. Jeg vet ikke hvor du bor, om du har anledning til å delta på kurs. Men det finnes massevis av litteratur og mye annet gjennom Aol å få kjøpt som åpner ditt sinn og hjerte mot en høyere forståelse og spiritualitet.

Skrevet

Et inspirerende innlegg som alle burde lese!

Takk for at du delte med oss! :klemmer:

Skrevet

Skal prøve det! :)

Skrevet

Får prøve det jeg også. Men kanskje ikke i dag med tanke på at kjæresten har vært bortreist på slitsomt fysisk jobb siden onsdag med 16 timers arbeidsdag. Venter til i morgen når han har gjort noe annet enn å jobbe! :)

Gjest Raptuza
Skrevet

DEt hender at jeg overtaler min kjære, som er litt klagete til tider, til å si 3 positive ting om tilværelsen....!! Da får pipa en annen låt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...