Gå til innhold

TIPS til kommende bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dont do it!!!

Jeg gjorde et lite forsøk med spraytan og selvbruningskrem forrige sommer i forbindelse med et bryllup jeg skulle til.

Jeg gjørde dette så klart i god tid slik at jeg skulle slippe å se ut som et oransje høstblad.

Selvbruningskrem = UTROLIG vanskelig å få riktig selv om man peeler som en gal før man legger på kremen. Dette er et alternativ jeg ikke anbefaler NOEN om å gjøre..EVER!

Det ser fort gult/orasnje og rett og slett stygt ut. Man ser sjoldene så mye bedre i dagslys også, og gjerne på bilder. De fleste vil vel ikke se ut som en gulrot på bryllupsbildene kan jeg tenke meg!

Relsultatet på spraytan = utrolig bra (tonelise akademiet akersgata i oslo)..MEN det var en STOR nedtur med dette! Den SVERTER AV! Big time!

jeg hadde på hvit kjole et par dager etter jeg tok spraytan og jeg hadde brune ringer ved utrigningen samt under armene. Så skikkelig fælt ut, og utrolig flaut da gitt!

Tenk dere en brud med brun ring langs hele kanten på kjolen! huff! :( Og tro meg, dere kommer til å svette i en slik kjole ila dagen, særlig om dere har sommer bryllup.

Nei, styr unna fake bruning jenter! Ta heller et par solariumstimer i uka 5 uker før bryllupet, og ikke ta noen den siste uka. Da får huden roet seg og eventuelt rødhet i huden går vekk!

Bare et tips til de som vurderer (forhåpentligvis nå vurderTE fake tanning).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Takk for informativt innlegg. Jeg har også hatt dårlige erfaringer med selvbruning, spesielt disse kremene. SprayTan har jeg aldri prøvd, men om det smitter av, kan man jo ligsågodt smøre inn kroppen med foundation...! :glare: blir definitivt solarium på meg, om jeg i det hele tatt føler at jeg må være så brun på bryllupsdagen min :Hehe:

Skrevet

Kan bare signere dette!

Spraytan er fint sånn å se på, men helsikke så stygt det blir, særlig under armene, som du sier.

Jeg har faktisk bedre erfaring med selvbruningskrem hvor jeg har blandet 50/50 med vanlig bodylotion. Da skjolder det ikke så lett, synes jeg. Bruker også hanser ved påsmøring.

MEN aldri i livet om jeg skulle gjort noen av dela i bryllupet mitt, NEVER EVER!

Venninna mi hadde spraytan bryllupet.. Vel.. hun så ut som en gulrot på kirketrappa, jeg tuller ikke. Hun var rett og slett ikke pen:(

Skrevet

Takk for gode tips. Jeg har trodd at alle tre alternativene var like gode. Skal planlegge solarium nå. Lurt å ikke ta sol uken før bryllupet.

Skrevet

Tusen takk for tipset. Jeg hadde store planer om spraytan før bryllupet... Greit å styre unna det da gitt =)

Skrevet

takk for tipsene!!! jeg hadde kanskje vurdert noe form for krem, men var redd det skal sværte av.. og det gjør det tydeligvis!

tror heller det blir litt slolarium og påskesol på fjellet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...