Gå til innhold

'Jeg Syndromet'

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA da har jeg lagt merke til at "Jeg Syndromet" er hyppig utbredd hos oss kommende bruder...

Symptomer på syndromet er ofte bruk av "jeg vil" og "jeg ønsker", i sammenheng med "mitt bryllupp" og "mine planer".

Jeg tar meg selv i å si dette flere ganger enn jeg kanskje liker selv...men lurer fælt på....er dette et tidlig stadie av Bridezilla Syndromet?

Vi mener vel godt vi brudene som står i og planlegger, vi som leser og noterer, vi som titter og snoker...men det er vel EGENTLIG ikke vår egen dag?

Jeg tror dette syndromet er en bivirkning av å sitte med meste av planleggingen alene?

Eller er vi bare blitt gale hele gjengen? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi snakker her på forumet er det i alle fall en "jeg" som forteller hvordan hun vil ha det. Og det er jo som kjent bruden som planlegger mest og kommer med de fleste ønsker. Vet ikke hvorfor det er sånn da. Men vis meg den mannen som aktivt setter seg ned for å finne inspirasjon i blader, bøker og på internett for å bestemme farge på servietter, kort og antall etasjer på kaken... de finnes, vet jeg, men jeg kan ikke se dem i noen jeg kjenner i hvert fall! :vetikke: jeg tror det er bra at noen tar styringen i hvert fall, og ytrer sine ønsker og tanker om hvordan dagen skal bli, men man må ikke glemme meningen med et bryllup, ei den andre halvdelen som gjør det mulig :happy:

Skrevet

Oi oi oi, her kjenner jeg meg igjen :/ "Når jeg gifter meg", "jeg kunne tenke meg" osv osv. Nå har min kjære gjort det ganske så klart for meg, at han ikke bryr seg, så lenge det er "ålreit" (hans ord) Jeg på den andre siden, vil helst høre hva han synes om alt mulig, noe han syns er ganske så slitsomt :O Nå skal det jo også sies, at vi har et år for mye(?) til å planlegge. Men visse ting begynner man jo å tenke på uansett?? Helt enig med mingle, vis meg den mannen som er oppriktig interessert i å planlegge bord dekorasjoner og "blomsterkvaster". Og vis med den bruden som klarer å la være å begynne å tenke å planlegge litt i det små, likevel om det "egentlig" er litt for tidlig ;)

Hvor mye skal man da involvere mannen i, når han oppriktig ikke er interessert i små detaljene?? Jeg synes iallefall det er vanskelig å vite hvor grensen går..

Skrevet

JEG ønsker, men VÅRT bryllup. Jeg diskuterer ikke på KG på vegne av oss, men meg selv, derfor jeg, meg og mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...