Gjest Gjest_Blomst_* Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 En venninne av meg har snart bursdag, og jeg lurer litt på å kjøpe et godt ansiktsprodukt til henne. Men er veeeeldig i tvil om hva som er bra. Hun sliter med atopisk eksem i ansiktet om vinteren, og huden er mye tørr, samtidig som at hun kan få noen urenheter - men ikke så mange egentlig. Huden er også veldig sensitiv. Hun reagerte på mineral-foundation fra Everyday Minerals... Jeg tror ikke hun egentlig har noen fast hudpleierutine. Tror ikke hun renser huden, og til å smøre den bruker hun A-Creme og en eller annen annen litt dyrere hudkrem innimellom fra parfymeri. Så kanskje en rens hadde vært fint for henne? Noen som har erfaring med atopisk, sensitiv hud, og hvilke produkter som er gode å bruke?pas
yoga Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hei Jeg har også atopisk eksem, men er nok ikke like plaget som din venninne. Jeg sverger til Aderma-serien (fås kjøpt på apoteket), vet ikke om de har noe eget for ansiktet + rens, men skal ikke se bort i fra det. Men Aderma som krem kan jeg virkelig anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå