Visiter Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Noen som har peiling på hva som skjer med The Elder Scrolls: Oblivion til PS3? Jeg bestilte Game of the year-edition for et par måneder siden, men spillet har vært "out of stock" hele tiden. Jeg har sjekket litt rundt, og det ser ut som det ikke er på lager i de fleste spillbutikkene på nett, bortsett fra de som tar mest penger for det. Prisen på GOTY-editionen har også økt med £10 siden jeg bestilte det, noe som kan tyde på at det er vanskelig å få tak i. På platekompaniet.no ser det bare ut til å være å få tak i til Xbox 360. Googling har ikke ført til noe for min del. Jeg er lei av Fallout 3 og begynner å bli ganske desperat etter å prøve Oblivion. Noen som vet hva som er på ferde?
Antagonist Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Det ser ut til at de har Oblivion til PS3 både på Play.com og Spiderman.
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Ekjøp også, så det i hyllen der idag.
Visiter Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Jøss, jeg har ikke sett det noe sted ... Oslo, eller? Og var det Game of the Year-edition? Sleng gjerne med prisinfo også, hvis dere husker det! Det jeg bestilte kostet bare £ 14.99, så det er mulig jeg gir det en sjanse til før jeg punger ut mye mer her til lands ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå