Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Som jeg har nevnt flere ganger, så lager jeg hjemmeside om dagen. Men jeg kunne godt tenke meg å kikke litt på andres hjemmesider for både litt inspirasjon og hint om hva jeg ikke vil ha. Fins det noen lister med hjemmeadresser eller lignende på nettet noe sted? Har søkt litt rundt, men har ikke funnet så mye.
moonmood Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 Som jeg har nevnt flere ganger, så lager jeg hjemmeside om dagen. Men jeg kunne godt tenke meg å kikke litt på andres hjemmesider for både litt inspirasjon og hint om hva jeg ikke vil ha. Fins det noen lister med hjemmeadresser eller lignende på nettet noe sted? Har søkt litt rundt, men har ikke funnet så mye. du kan f.eks. gå til universitetssidene, men tror ikke det finnes mange engasjerte sider der. Og da mener jeg sider hvor folk vektlegger design over det å bare ha en side ( ofte obligatorisk for de som går på informatikk og matnat o.l.) sjekk dermed studentregistrene på f.eks. www.uio.no eller har du jo geocitites.com
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Takk for tips Moonmood. Sjekket ut endel av hjemmesidene til studentene, men det var ikke spesielt inspirerende for å si det sånn
Crazee Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Sjekk usenet, på gruppene no.alt.hjemmesider og no.it.tjenester.www.* (4 grupper, meir for dei som tek designet seriøst - gjerne har det som jobb.) Om du ikkje har (eller vil ha) tilgang til usenet via ein newsreader (som absolutt er å anbefala) kan du bruka Google: http://groups.google.com Sjå på t.d. nitw.* og no.alt.hjemmesider Det er postar om alt muleg her; fleire bed om kritikk av sidene sine - og mange har url til sidene sine i signatur.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #5 Skrevet 6. juli 2003 Tusen takk for hjelpa nok en gang Crazee :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå