Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er prisnivået på denne sminken i Norge? Jeg var i praha her om dageb og kjøpte et par øyenskygger, de kostet ca 150 kr. Hva ligger prisene på i Norge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Finnes det ikke et nettsted hvor man kan få kjøpt Mac sminke utenom ebay?

Gjest Gjest_anki_*
Skrevet

Hvor får man kjøpt MAC sculpt foundation?:)

helst på nett..

Skrevet
Hvordan er prisnivået på denne sminken i Norge? Jeg var i praha her om dageb og kjøpte et par øyenskygger, de kostet ca 150 kr. Hva ligger prisene på i Norge?

150 til sammen da eller?

En øyenskygge i MAC-øyenskygge i Norge tror jeg koster 125 hvis du kjøper i en øyenskyggeboks og 95 med magnet under, som du kan klikke inn i en palett.

Skrevet

Man får kjøpt mac på ebay og her..

Skrevet

Aldri kjøp MAC på ebay. 99% av tingene der er fake!

Gjest Christabelle
Skrevet
Aldri kjøp MAC på ebay. 99% av tingene der er fake!

Helt enig. Veldig mange diskusjoner på amerikanske diskusjonsforum om akkurat det. Spesielt pigmenter og skygger var visst spesielt utsatt for kopiering.

Hvis man ikke bor i nærheten av Oslo eller Stavanger, så lønner det seg heller å spare opp litt penger, lage liste over hva en skal ha, og få Esthetique til å sende i én "batch". Portoen er litt overhundrelappen (noen som vet nøyaktig?), og da lønner det seg selvsagt å "hamstre" når en først er i gang :)

Jeg var i Oslo, Esthetique, og skulle ha en del MAC-sminke. Skulle bl.a. ha Fix+, men de var utsolgt. De tilbød seg da å sende den til meg kostnadsfritt med en gang de fikk den inn. Det er service, det :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Kan du vææær så snill å fortelle hvor mye en lipgloss sånn siirka koster på MAc butikken? Bor i stavanger.

Helt enig. Veldig mange diskusjoner på amerikanske diskusjonsforum om akkurat det. Spesielt pigmenter og skygger var visst spesielt utsatt for kopiering.

Hvis man ikke bor i nærheten av Oslo eller Stavanger, så lønner det seg heller å spare opp litt penger, lage liste over hva en skal ha, og få Esthetique til å sende i én "batch". Portoen er litt overhundrelappen (noen som vet nøyaktig?), og da lønner det seg selvsagt å "hamstre" når en først er i gang :)

Jeg var i Oslo, Esthetique, og skulle ha en del MAC-sminke. Skulle bl.a. ha Fix+, men de var utsolgt. De tilbød seg da å sende den til meg kostnadsfritt med en gang de fikk den inn. Det er service, det :)

Skrevet

Tror de koster ca 140 kroner.

Skrevet

Hvor mye koster 109 kosten der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...