Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hvordan er prisnivået på denne sminken i Norge? Jeg var i praha her om dageb og kjøpte et par øyenskygger, de kostet ca 150 kr. Hva ligger prisene på i Norge?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Finnes det ikke et nettsted hvor man kan få kjøpt Mac sminke utenom ebay?
Gjest Gjest_anki_* Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Hvor får man kjøpt MAC sculpt foundation? helst på nett..
Rexina Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hvordan er prisnivået på denne sminken i Norge? Jeg var i praha her om dageb og kjøpte et par øyenskygger, de kostet ca 150 kr. Hva ligger prisene på i Norge? 150 til sammen da eller? En øyenskygge i MAC-øyenskygge i Norge tror jeg koster 125 hvis du kjøper i en øyenskyggeboks og 95 med magnet under, som du kan klikke inn i en palett.
sweetr Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Aldri kjøp MAC på ebay. 99% av tingene der er fake!
Gjest Christabelle Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Aldri kjøp MAC på ebay. 99% av tingene der er fake! Helt enig. Veldig mange diskusjoner på amerikanske diskusjonsforum om akkurat det. Spesielt pigmenter og skygger var visst spesielt utsatt for kopiering. Hvis man ikke bor i nærheten av Oslo eller Stavanger, så lønner det seg heller å spare opp litt penger, lage liste over hva en skal ha, og få Esthetique til å sende i én "batch". Portoen er litt overhundrelappen (noen som vet nøyaktig?), og da lønner det seg selvsagt å "hamstre" når en først er i gang Jeg var i Oslo, Esthetique, og skulle ha en del MAC-sminke. Skulle bl.a. ha Fix+, men de var utsolgt. De tilbød seg da å sende den til meg kostnadsfritt med en gang de fikk den inn. Det er service, det
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Kan du vææær så snill å fortelle hvor mye en lipgloss sånn siirka koster på MAc butikken? Bor i stavanger. Helt enig. Veldig mange diskusjoner på amerikanske diskusjonsforum om akkurat det. Spesielt pigmenter og skygger var visst spesielt utsatt for kopiering. Hvis man ikke bor i nærheten av Oslo eller Stavanger, så lønner det seg heller å spare opp litt penger, lage liste over hva en skal ha, og få Esthetique til å sende i én "batch". Portoen er litt overhundrelappen (noen som vet nøyaktig?), og da lønner det seg selvsagt å "hamstre" når en først er i gang Jeg var i Oslo, Esthetique, og skulle ha en del MAC-sminke. Skulle bl.a. ha Fix+, men de var utsolgt. De tilbød seg da å sende den til meg kostnadsfritt med en gang de fikk den inn. Det er service, det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå