Nitha Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Etter at nesten ingen ting gikk som det skulle i forberedelsene, ble vi belønnet med nydelig sommervær og en bryllupsdag der alt gikk etter planen. Gudskjelov! Kjolen ble fin, håret ble jeg meget fornøyd med, brudebuketten var nydelig og vielsen var rørende men ikke "klissete". I det flotte været fikk gjestene en fin omvisning på friluftsmuseet før middagen i det gamle fjøset. Gjestene reagerte akkurat som vi håpet på omgivelsene og lokalene, og kommenterte både pynt, bordkort og den lille hemmeligheten vi hadde lagt inn i bordkortene. Talene var meget bra, musikeren var virkelig en av de bedre jeg har hørt, folk danset og lo og lot til å kose seg . med andre ord gikk alt etter planen og fungerte som vi hadde tenkt. I dag har vi fått ryddet lokalene og fått masse hyggelige tekstmeldinger med takk for i går. Tidlig mandag morgen sitter vi på flyet til Roma der vi skal kose oss i ei uke. HILSEN EN MEGET LYKKELIG NYGIFT NITHA!
Nikki Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 Gratulere så mye med vel overstått dag. Håper dere får en koselig uke i Roma og vi ønske dere lykke til på ferden som ektepar.
smile Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 GRATULERER!!!!! Lykke til med ekteskap og god tur!
stardust Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Mange gratulasjoner fra meg også!!!! Håper dere får det helt strålende på bryllupsreisen!!
Kaktus Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Gratulerer så masse - og god tur til Roma. Vi dro også dit på bryllupsreise, og hadde det helt fantastisk! Misunnelig...
Gjest Tabby Skrevet 7. juli 2003 #6 Skrevet 7. juli 2003 Gratulerer så mye som godt gift. En får vel nesten si det var godt problemene kom i forkant av dagen da, og ikke på selve dagen. Ha en fin bryllupsreise!
Tyren Skrevet 7. juli 2003 #7 Skrevet 7. juli 2003 Gratulerer så mye som nygift!!!! Håper dere får en super tur til Roma!!!
camie Skrevet 7. juli 2003 #14 Skrevet 7. juli 2003 Gratulerer så mye med vellykket bryllupsfeiring, og håper dere får det fint i Roma!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå