Gjest Lotte_81 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Måtte flytte med katten min pga samlivsbrudd. Han er 3 år, rolig og kastrert. Hvor lenge bør jeg ha han inne på den nye plassen før jeg slipper han ut? har hatt han inne en uke ca nå, og det ser ut som han har funnet seg til rette her.. På forhånd takk for svar :-)
Tabris Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Det varierer litt. Mange sier fire uker, men jeg tror ikke det er nøyaktig antall uker som er det viktigste, men heller om katten har funnet seg til rette og anser det nye hjemmet som nettopp sitt hjem. Men jeg ville helst hatt den inne en uke til, tror jeg.
tigerpus1 Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har flyttet 2 ganger med hankatten min. han var inne en uke første gangen og gikk ut alerede dagen etter på den andre plassen. men kanskje litt anderledes når ikke hele familien flytter på en gang. hvis ikke han maser om å komme ut så er det jo bare å la han være inne til han føler han vil ut selv.
Gjest -ut på tur- Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Enig med Tigerpus1. Min pusegutt er med på ferier (alle våre to reisemål), han vil ut samme dag som vi kommer fram. Det har gått bra helt fra første gang vi var ute på tur.
Gjest *Ulla* Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Vi hadde tenkt å ha dem inne iallefall en måned etter at vi flyttet, men så at det ikke gikk. De hadde funnet seg til rette etter omtrent uke og satt konstant i vinduene og ved dørene. Etter to uker fikk de komme ut på verandaen først. Jeg var med dem ut de første dagene, og det var ikke lenge av gangen. De gikk ikke langt og kom når jeg ropte. Etter fire dager igjen fikk de være ute alene mens jeg var inne i huset, men først etter to måneder lot jeg dem være ute alene mens jeg vi var på jobb/i butikken/hos andre. Alt har gått veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå