Gjest gjest_ Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 vet det har vært tråder om dette før også, men finner ikke igjen noe særlig av det. men hvor mye har du i lønn som barnehageassistent? er du fornøyd med det? jeg har 19000 før skatt, synes ikke det er mye å skryte av, og ikke mye å bli rik på. men trives kjempe godt i denne jobben, og kunne ikke tenkt meg å jobbet med noe annet enda. hvor mye har man egentlig krav på som assistent i en barnehage? hvis man ikke har så mye ansinitet fra før?
Lillemams Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har 228.000 som assistent, 7 års annsinitet. Har utdannelse, men den er ikke relevant for arbeid i bhg, så får lønn som ufaglært. Er absolutt ikke fornøyd, kommer til å se meg om etter noe annet etter jeg har vært i permisjon, vil ha en lønn det går ann å leve av Men "problemet" mitt er også at jeg elsker jobben, derfor jeg har holdt ut så lenge, men nå gidder jeg altså ikke mer
LilleSiri Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har vel 20.000 kr før skatt og ganske nøyaktig 16.000 utbetalt. Synes det er så horibelt dårlig betalt i forhold til den krevende jobben vi faktisk gjør! gleder meg til å slutte og begynne å studere til høsten
Gjest -gjest Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 jaa, det som er så dumt at jeg trives så innmari godt
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 9 års ansiennitet, jobber i privat bhg. Ca 260 000 i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå