Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om dere og forloveren deres skal gå til samme frisøreren på bryllupsdagen? Hadde vært koselig å gjordt dette sammen denne dagen.

Isåfall er det vanlig at bruden betaler for forlover?

Har ikke lyst til å foreslå dette for forlover hvis hun hadde tenkt å ev fixe seg selv på håret denne dagen. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ja, jeg og min forlover ordnet hår og make up hos samme stylist, jeg betalte for henne. Var en kjempekoselig start på dagen.

Skrevet

Tror det er ganske så vanlig at man gjør det sammen, og at bruden gjerne betaler :)

Om vi skal til frisøren (jeg har evt en venninne som kan ta det) så kommer jeg til å betale for at forloveren min får satt opp håret også, som en takk for all hjelpen.

Skrevet (endret)

Jeg og min forlover skal til samme frisør å få ordnet hår og makeup. Jeg tenker som så at en av de få tingene jeg forventer av min forlover er at hun skal være med til frisøren, fordi det er da jeg er redd for at nervene og spenningen blir å være på topp! Kunne i allefall ikke tenkt meg å dra til en frisør og sende forloveren til en annen.

Jeg synes ikke at bruden absolutt må betale for forloverens frisørtime, men jeg synes at hvis bruden vil at forloveren skal til frisøren (altså på en måte bestemmer det), så bør hun betale for det. Jeg skal betale for min forlover, og det blir min takk til henne for at hun stiller opp for meg. Hun er student, og jeg vet ikke om hun ville prioritert å bruke penger på det selv. Men, jeg vil at hun skal føle seg fantastisk den dagen, og synes hun også fotjener å få fikset håret, så for meg er det absolutt naturlig å betale for det.

Endret av eleit
Skrevet

Oppsett av håret til forloveren min er min forlovergave til henne. Samme salong, men går utifra at det er en annen frisør. Ellers vil det jo ta lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...