Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 heisann. noen som har vært i albena? Vi skal dit om 11 dager (var der i fjor oxo). Skal ha med oss svigers. Kunne godt tenkte meg en tur til nessebar, menn er redd det kan bli litt langt å reise på dagstur. Og vi finner ingen kart med tid/avstands forhold... Noen som kan hjelpe?
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 http://www.linkopp.com/members/vlaiko/bulgaria.htm Se om du finner noe her. Ellers er det noen timer fra Albena til Nessebar. Ville gjette på at reisebyrået ditt kanskje har noen utflukter dit?
Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Vil ikke reise på organisert tur. vil heller ta taxi(for å kunne bruke den tiden vi vil). men takk for linken. skal sjekke ut seinere.
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Vil ikke reise på organisert tur. vil heller ta taxi(for å kunne bruke den tiden vi vil). men takk for linken. skal sjekke ut seinere. Da skal du i hvert fall bruke de guidene, eller de på hotellet for å få en bra pris. De er lokakjente, og noen ganger kan en roganisert tur være god nok som en transportetappe... Det er ganske langt, så det kan lønne seg å ta en buss eller tog, sjekk i hvert fall. Albena ligger nord for Golden Sands og Nessebar ligger sør for Sunny Beach.
Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #5 Skrevet 6. juli 2003 Har vært i nesebar tidligere. Dette er 6 gangen jeg er i bulg. Det eneste jeg er usikker på er hvor lang tid det tar å reise dit... men vi får se. Nå gleder jeg jeg masse til deilig vin og masse shopska!!! nam nam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå