Gå til innhold

Hvordan få draget?

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Hva gjør at noen har det såkalte draget på det motsatte kjønn??

Jeg er en jente som ikke har noen som helst problemer med å få folk til å like meg, ganske populær faktisk, men kun på vennskapelig nivå! Mange gutter som liker meg og som jeg finner tonen med; men hvorfor stopper det alltid der?! Hva er det man da må ha for at noen skal bli forelska? Jeg fatter ikke hvorfor en knakende god kjemi og lik humor og alt i verden ikke skal være nok til at noen blir interessert på et dypere plan.

Kan godt hende det bare er jeg som _isåfall_ ikke skjønner det, og oppfører meg på en måte som gjør at guttene føler de ikke kan "prøve seg", sånn som det tydligvis er mye vanligere og lettere å gjøre med unskyldatjegsier det, men litt mer synlig billige jenter uten så mye mer enn et fancy utseende.

Jeg er jo ikke så flink til å "prøve meg" på gutta heller, liker å bare prøve å opprettholde den gode vennskapelige tonen. Men har jo ikke selvtillitt nok til å dra det lenger, - er det faktisk der problemet ligger?

Eller hva?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hvorfor må pene damer automatisk være billige?

Hva ønsker du å høre? tror du det er kult å vasse i sex tilbud fra useriøse menn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

SMIL SMIL SMIL!!! :)

Og flørt med øynene! masse! og ta tilfeldig på gutten. som i en samtale der det virker naturlig, når du reiser deg for å gå. legg en hånd på armen hans, skulderen hans eller liknende i i 2 sek, og ta den bort igjen.

og ikke virk for tilgjengelig, da mister de interressen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Hvorfor må pene damer automatisk være billige?

Hva ønsker du å høre? tror du det er kult å vasse i sex tilbud fra useriøse menn eller?

Har ikke nevnt et ord om pen eller ikke her. Snakker om at jenter som finner en bra tone og kjemi med en gutt faller i vennefella framfor jenter som bare går rundt å er pene, hvorfor kan ikke gutter falle for jenter som de får en conection med er spørsmålet. Jeg faller heller for gutter jeg blir venner med først enn tilfeldige "pene" gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har ikke nevnt et ord om pen eller ikke her. Snakker om at jenter som finner en bra tone og kjemi med en gutt faller i vennefella framfor jenter som bare går rundt å er pene, hvorfor kan ikke gutter falle for jenter som de får en conection med er spørsmålet. Jeg faller heller for gutter jeg blir venner med først enn tilfeldige "pene" gutter.

Fordi de fleste menn faller for ett pent utseende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

jeg mener altså at gutta heller prøver seg på en eller annen pen jente de ser enn på hu de har fått en bra kjemi og kontakt med. Er det fordi det blir for lite spennende om en jente blir for venn? Men er ikke poenget at man skal kunne være venner også?

Er jeg rett og slett bare blind for interesse? Utelukker jeg interesse fra gutten ved min egen kompis-aktige oppførsel?

Jeg spør bare fordi jeg lurer.

Har ikke sagt noe om at jeg er stygg, går mer på oppførsel her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_anonym_*
Fordi de fleste menn faller for ett pent utseende..

Ja men setter de ikke kvaliteter som lik humør, kjemi osv høyt da? Er menn virkelig så enkle at de kan leve et helt liv med ei dame bare hu er "pen"?

Forelskelse og kåthet er jo ikke det samme?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja men setter de ikke kvaliteter som lik humør, kjemi osv høyt da? Er menn virkelig så enkle at de kan leve et helt liv med ei dame bare hu er "pen"?

Forelskelse og kåthet er jo ikke det samme?!?!

De er så enkle at de vil ha en pen dame å vise frem ja, selvsagt må det være kjemi og en som kan utfordre, men det er heldigvis mange pene damer MED intelligens;)

De faller for det som er uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
De er så enkle at de vil ha en pen dame å vise frem ja, selvsagt må det være kjemi og en som kan utfordre, men det er heldigvis mange pene damer MED intelligens;)

De faller for det som er uskyldig.

Skjønner jo det at man skal like utseende på kjæresten sin, men nå er jo hva som er pent ganske subjektivt.

Og om man klikker på et personlig plan blir jo ofte utseende til vedkommende ekstra pent i samme slengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Nå tok egentlig diskusjonen en litt annen vending her. Poenget var ikke om man må være pen eller ei for ha draget, jeg vet av erfaring at utseende i bunn og grunn ikke er grunnen til at folk forelsker seg.

Spørsmålet var vel mer; hvordan skal man få en man allerede har en fin kjemi og kontakt osv for til å falle for seg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skjønner jo det at man skal like utseende på kjæresten sin, men nå er jo hva som er pent ganske subjektivt.

Og om man klikker på et personlig plan blir jo ofte utseende til vedkommende ekstra pent i samme slengen?

Klart, men utseendet er det første man ser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå tok egentlig diskusjonen en litt annen vending her. Poenget var ikke om man må være pen eller ei for ha draget, jeg vet av erfaring at utseende i bunn og grunn ikke er grunnen til at folk forelsker seg.

Spørsmålet var vel mer; hvordan skal man få en man allerede har en fin kjemi og kontakt osv for til å falle for seg?!

Det bare skjer hvis det faller naturlig slik, hvis ikke skjer det aldri.

Ingen fasit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Klart, men utseendet er det første man ser..

Ja, men man blir jo ikke sammen med en person bare man har sett vedkommende heller da:P

Litt sånn fjortisholdning til det hele; hun var pen, hun må jeg bli sammen med. Det er jo ikke sånn det funker in real life. faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Ja, men man blir jo ikke sammen med en person bare man har sett vedkommende heller da:P

Litt sånn fjortisholdning til det hele; hun var pen, hun må jeg bli sammen med. Det er jo ikke sånn det funker in real life. faktisk.

Er du så sikker på at det ikke funker slik in real life?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det kommer an på hva slags signaler du sender ut. Mange tør ikke å prøve seg hvis de ikke får noen signaler på at dama er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det kommer an på hva slags signaler du sender ut. Mange tør ikke å prøve seg hvis de ikke får noen signaler på at dama er interessert.

Ja, men disse må du ikke regne med , de er kjedelige og mangler selvtillit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_anonym_*
Er du så sikker på at det ikke funker slik in real life?..

Det funker sikkert sånn for ganske mange, men for normalt oppegående mennesker så må det helst være noe mer der da. Ja, iallefall med såkalt ekte kjærlighet:P

Uansett, så er jo skjønnhet ganske vidt, utstrålig, fakter osv kan virke like tiltrekkende som et nedskrevet skjønnhetsideal.

Å møte en person man virkelig føler man er på bølgelengde med er jo fantastisk, og den peneste jenta/gutten i gata kan vel egentlig bare legge seg da, hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det funker sikkert sånn for ganske mange, men for normalt oppegående mennesker så må det helst være noe mer der da. Ja, iallefall med såkalt ekte kjærlighet:P

Uansett, så er jo skjønnhet ganske vidt, utstrålig, fakter osv kan virke like tiltrekkende som et nedskrevet skjønnhetsideal.

Å møte en person man virkelig føler man er på bølgelengde med er jo fantastisk, og den peneste jenta/gutten i gata kan vel egentlig bare legge seg da, hvis du skjønner.

Ja, med ekte kjærlighet fungerer det slik.

Og det er ikke noe man kan trylle fram..resten er falskt..utseendet kan lure mange tro meg på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, med ekte kjærlighet fungerer det slik.

Og det er ikke noe man kan trylle fram..resten er falskt..utseendet kan lure mange tro meg på den.

Dessuten er det kjipt å ha draget, du får så mange tilbud fra usøriøse menn, de er over alt, til slutt bare plager det deg. Hvis du søker det som er ekte blir du fort ekstra ensom når det blir slik. Selv vurderer jeg å farge håret sort og ta på meg gutte klær i alle situasjoner, bare det som kan redde meg for og ikke klikke i vinkel av og til.Har insett at jeg ikke kan slutte å gå ut i hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...