Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 heisann. Noen som kan hjelpe meg? satt å skulle laste ned noen sanger i går, og så plutselig kom jeg på en, men husker hverken tittel eller artist. (mener at det er ......sister) Refrenget på denne relativt rolige sangen som blir sunget av kvinner går som følger: Hello hello, turn your radio on is there anybody out there help me sing my song (håper dette var sånn nogen lunne rett- er i allefall 10 år siden jeg hørte den...) Jeg har slettet noe av sitatet jf. sitatreglene. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 http://www.geocities.com/djohnl_2000/Relea...llo/lyrics.html Shakespears sister sang Hello. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 Shakespears sister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. juli 2003 #4 Del Skrevet 6. juli 2003 For treg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 Tusen takk! Visste at de het noe sånn, men hadde som sagt totalt hjernteppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå