Gjest mai-brit Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Lakkerer du noengang neglene på jobben ? Gjør du det ofte og til vilke anledninger ?
Gjest Miley Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Nei, men jeg har neglefil der, så jeg kan finne på å file de ved behov. Jeg synes ikke det er fullt så ille som å lakke dem.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 jepp, jeg jobber i et callcenter så ganske ofte..
FrizzleSizzle Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Nei, neglelakk lukter jo lang vei. Til sjenanse for både brukere og kollegaer.
Telys Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Nei,tar meg ikke tid til det på jobb :gjeiper: Jobber i butikk,så kan ikke stå bak kassa å lakke neglene liksom
Gjest Marillia Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Nei, det har jeg aldri vurdert en gang! Har riktignok neglfil og annet "førstehjelpsutstyr" i en skuff, men det blir noe annet...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Nei, det kunne ikke falt meg inn! Synes heller ikke at det passer å stelle neglene på noen annen måte på jobb.
angeleyes Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 Nei. Tror det hadde blitt en del sure kunder hvis de måtte vente til jeg var ferdig å lakke neglene før jeg kunne hjelpe dem.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mars 2009 #15 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har inntil nylig arbeidet i en liten butikk på et lite sted, og midt på sommeren var jeg heldig hvis jeg fikk fem kunder på en åttetimersdag. Det er begrenset hvor mye en får ryddet og vasket i en liten butikk, så jeg stelte og lakket neglene på jobb. Jeg satt på et bakrom da, men måtte jo tatt meg av kundene mine selv om lakken var våt.
Anglofil Skrevet 6. mars 2009 #18 Skrevet 6. mars 2009 Nei, men så bruker ikke jeg neglelakk heller da. Mvh Yvonne
Siiw Skrevet 6. mars 2009 #19 Skrevet 6. mars 2009 nei får ikke lov til og bruke neglelakk :- o men nå har jeg på blank da! men det er ikke såå synelig som jeg skulle ha brukt rosa eller svart: ) og så jobber jeg natt.
Aricia Skrevet 6. mars 2009 #20 Skrevet 6. mars 2009 Nei, men jeg vurderer det. Jeg også, når man først har gitt meg idéen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå