Siss Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Hei sveis!! Lill Lindfors sang en låt en gang som het "du er den enda" Er det noen der ute som har denne teksten? Jeg har leita over hele nettet, men ikke funnet den. Takknemlig for svar!!
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 http://www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m293774.html Fant teksten på denne siden. Nydelig sang! :D
Siss Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2003 Lea, du er virkelig en engel som fant den for meg. Her får du en STOOR klem!! Jeg skal gifte meg med min kjære på 40 års dagen min denne sommer, han har bedyret at han elsker denne melodien.. (men han husker heller ikke teksten)så jeg skal prøve å synge den for han på festen vår (hvis jeg tør....) Ha en flott sommer, og hjertelig takk igjen!!
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Bare hyggelig! Hadde helt glemt denne sangen og kunne ikke annet enn å lete etter den. Tror kanskje at jeg må prøve å finne den til nedlasting et sted. God sommer til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå