Gjest CookieMonster Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Hei, som tittelen sier, så lurer jeg på om noen vet hva lønna for en sommrvikar ligger på hos Ikea. Noen som vet og eventuelt har erfaring med å jobbe der?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 I fjor var tariffen 120 kroner i timen + de vanlige tilleggene for kveld/lørdager. Kommer veldig an på hvor på Ikea du skal jobbe hvordan det er å jobbe der. Jeg likte meg ikke, men arbeidsmiljøet generelt er veldig bra på den Ikeaen jeg jobbet på.
Gjest CookieMonster Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 I fjor var tariffen 120 kroner i timen + de vanlige tilleggene for kveld/lørdager. Kommer veldig an på hvor på Ikea du skal jobbe hvordan det er å jobbe der. Jeg likte meg ikke, men arbeidsmiljøet generelt er veldig bra på den Ikeaen jeg jobbet på. Det var da ikke så ille som jeg trodde. Jeg hadde tenkt å søke på ikea i oslo, på begge to. Kommer til å søke på lagerarbeid ettersom jer har erfaring fra det. Det står at de helst vil ha noen som jobber til september, men jeg kan kun jobbe til starten av august ettersom jeg skal på ferie da og begynner på skolen igjen like etter. Får jeg jobb selv om jeg "bare" kan jobbe i 6 uker tror du?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Tariffen varierer etter alder, og evt. ansennitet osv. 120 kr er vel et slags min. dersom du her fylt 18 tror jeg. Ellers er det jo toppsesong på IKEA i august, så er da de trenger folk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå