tigerpus1 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 hei vi fikk kattunger for 11 dager siden. den ene har ikke antydning til å ville / skulle åpne øynene ennå. de andre 4 åpnet de fra alt fra 4 dager gammle til for 2 dager siden. hva er normalt. ? hvorfor ser det ikke ut som denne vil åpne øynene ??
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Gi den noen dager, det er individuelt mellom hvert individ når de åpner dem. Hva enn du gjør, ikke forsøk å "dra" i dem eller gjøre noe uten å snakke med veterinær først, det kan i værste fall skade øynene.
Gjest Lille-pus Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Ingen grunn til panikk Gjennomsnittet er rundt 9 dager, med variasjon i begge retninger på 3 - 5 dager De åpner øynene når de er klare for det, ikke prøv å hjelpe til
tigerpus1 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 heisan neida jeg har ingen planer om å hjelpe til. lurte bare på om jeg burde kontakte dyrlegen. men gir det noen dager til så håper jeg hun har åpnet de. blir så utrolig gla i disse små trolla så jeg var bare redd det var noe galt
Gjest Lille-pus Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Å kjære vene ! Så skjønn :rødme: :rødme: Likner på ene pusegutten min i mønster og farver
tigerpus1 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2009 ja hun er nydelig å alerede så kosete.
Gjest Glør Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 7-14 dager regnes som normalt å begynne å åpne dem, så det høres egentlig ut som resten av kullet har vært veldig tidlig ute. og da virker nok den siste litt treig. Ingen grunn til bekymring enda.
Gjest virvelvind Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 ååååååå så søt, ser ut som den vinker :rødme:
tigerpus1 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2009 ja jeg venter kan være det at den aller minste var kjappest og nå synnes jeg han har sett veldig lenge... de er bare helt nydelige.
spezitas Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Mine kattunger er 10 dager gamle, og den største jenta i kullet åpnet øynene sine i dag Hun er jo sååå søt med sine små gliper, og jeg regner med at de andre 5 åpner sine i rask rekkefølge de kommende dagene.
tigerpus1 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2009 oj da var mine veldig tidlig ute med å åpne øynene da.. bare trollet som ikke har åpnet ennå som er normal da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå