*Lillian* Skrevet 9. august 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 9. august 2003 Se her! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. august 2003 #42 Del Skrevet 9. august 2003 OK, ble ikke veldig klok, betyr det "LØP OG KJØP"!!! eller betyr det "denne gjør ikke ting enklere enn rundbørsten du allerede har"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. august 2003 #43 Del Skrevet 15. august 2003 Synes TvShop virker helt idiotisk jeg...klarer liksom ikke å stole på det. Er generellt ingen tilhenger av å kjøpe ting før man har fått prøvd det og sett det med egne øyne, så det kan vel ha noe med det å gjøre. Jeg har i hvertfall hørt om mange som har blitt lurt med at de ikke får det de har bestilt, umulig å få kontakt med leverandøren, feil med varen, varen har ikke fungert på den måten de har reklamert for. I følge Forbrukerkjøpsloven har man krav på at varen har de egenskaper og den holdbarhet som selgeren har opplyst om ved kjøpet, gjennom annonser, på plakater, på emballasjen o.l. så uansett har man jo loven på sin side hvis noe skulle gå galt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. august 2003 #44 Del Skrevet 15. august 2003 Til dere som har kjøpt/prøvd Orbitrek - hvordan er kvaliteten? Har litt inntrykk av at den er litt spinkel og skranglete. Bråker den mye? Er kanskje bortskjemt med apparatene på treningsstudioene, men de er jo utrolig dyre og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. august 2003 #45 Del Skrevet 15. august 2003 Har nettopp trent på Orbitreken nå, jeg. Er positivt overraska. Den er helt super for meg. Ikke spinkel og skranglete. Om den bråker har jeg ikke tenkt over, derfor vil jeg vel si at den ikke gjør det siden jeg ikke har lagt sånn merke til det. Uansett har jeg på TV eller musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. august 2003 #46 Del Skrevet 15. august 2003 Hmm, kanskje jeg skal tenkte litt på det da... Elsker den orbitrek-lignende maskina de har på treningssenteret jeg trener, men orker liksom ikke å dra dit bare for å steppe en halvtime... Merker du mye på formen da? Er det vanskelig å motivere seg til å trene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. august 2003 #47 Del Skrevet 15. august 2003 Har nettopp fått den, så har ikke brukt den så veldig lenge. Når jeg trener på den kjenner jeg at jeg bruker hele kroppen og man kan nok forbrenne bra på den. Kjenner også muskler nå etterpå som jeg ikke ante jeg hadde. Du kan også velge om du vil bruke "håndtakene" (eller hva jeg skal kalle det) eller ikke. Man kan gjøre sånn at de sitter fast og man bare holder i dem, men jeg synes det er fint å bruke armene også, for da føler jeg at hele kroppen virkelig jobber. Jeg er mer motivert til å trene på en sånn, enn å gå på treningsstudio. Men det er jo meg da. Sparer tid siden jeg har treningsapparatet hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. august 2003 #48 Del Skrevet 15. august 2003 Jo, lettvint å trene hjemme, men kommer uansett til å fortsette å trene på treningsenter, så jeg er redd jeg bruker flere 1000kr på et stativ til å slenge klær på... Har en vane å bli veldig ivrig i starten, og så gå lei. Det er fordelen med treningssenter, de har så mye forsjellig å tilby, at når jeg er lei av en ting, går jeg løs på neste aktivitet. Gått den runden noen gang nå... Prøver å treme variert, men blir alltid hekta på en ting... Får diskutere litt med sambo, om han og kanskje kommer til å bruke den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. august 2003 #49 Del Skrevet 15. august 2003 Ja, gjør det. Ingen vits i å bruke et par tusen kroner for et "klesstativ"/støvsamler som tar opp unødvendig plass heller. Jeg er av den typen som ikke helt klarer treningsstudio, pluss at jeg tar meg ikke råd til det. Var med et år, og det var penger rett ut av vinduet hver måned. På gamlejobben min hadde jeg treningsrom tilgjengelig, det har jeg dessverre ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå