Midnattsol Skrevet 21. juli 2003 #21 Del Skrevet 21. juli 2003 Har ikke forsøkt den nei, men den så jo gediiigen ut! Også sier de liksom at den er hendig å ta med seg. Hvis man har en BAG sikkert. Vi har bestilt en Orbitrek, vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #22 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg så en slik "underbar" hårbørste som roterer... Den så litt lur ut' date=' syns jeg. De ble fine på håret.. Har bittelittegranne lyst på en slik, men er redd for å dumme meg ut.. Er det noen som har forsøkt den? :oops:[/quote'] Jeg har prøvd den, liker den kjempegodt. Men nå har Ellos også fått den og der koster den bare 179 kr, altså under halve prisen. Så skal du ha den kan du like gjerne bestille den derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. juli 2003 #23 Del Skrevet 21. juli 2003 Hm. Kanskje jeg skal gjøre nettopp det, ja! Hvis den funker slik det ser ut som den gjør (på TV shop) så er den jo små-genial!! (En annen ting er at jeg personlig syns noen av de damene er bedre på håret f ø r de begynner å gre seg med børsten, men det er bare fordi jeg syns "bed hair" kan se bra ut, mens altfor stylet hår ("perfekt") lett ser litt upersonlig og kjedelig ut. noen ganger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 22. juli 2003 Har ikke bestilt noe....... Tror jeg skal droppe det også...... Iallfall inntil videre........... :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. juli 2003 #25 Del Skrevet 26. juli 2003 Veeel.....da var Orbitreken i hus. Får vel begynne og trene da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 27. juli 2003 Nå satt jeg her og var nummeret før jeg trykket på "Bestill"knappen på den Superstyler-børsten som Embla s snakker om.... Den er jo perfekt for slik jeg må stå og ordne håret mitt, da Men heldigvis kikka jeg innom her og så at Ellos har den også. Og hos Ellos har jeg Elloskonto :oops: *Bestille hos Ellos* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2003 #27 Del Skrevet 27. juli 2003 Mine foreldre har Orbitrek. (Den er kjøpt på sportsbutikk, men funker på samme måte som tv-shop sin.) Jeg digger den! Man trener hele kroppen, og føler effektiviteten. Jeg skal investere (eventuelt ønske meg en i bursdagsgave..) i en Orbitrek når jeg bosetter meg for fast! (skal snart flytte utenlands, så jeg venter med å skaffe en til jeg kommer tilbake..) Anbefales på det sterkeste!!! :D Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. juli 2003 #28 Del Skrevet 27. juli 2003 YES!!!!!! :tommel opp: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 31. juli 2003 Nå har jeg fått den roterende hårbørsten min fra Ellos! Den er akkurat maken som den på TVShop, men myyye billigere :D Gleder meg til å prøve, men batteriene må lades i 12 timer første gangen Så det blir en stund til da... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 31. juli 2003 #30 Del Skrevet 31. juli 2003 Du får si i fra hvordan deg går da Lillian... Kanskje man kan få "pule-sveis" uten å ha sex.... Genialt om man er singel da..... :brunette: Neida, du blir sikkert kjempefin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. august 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 1. august 2003 Du får si i fra hvordan deg går da Lillian... Kanskje man kan få "pule-sveis" uten å ha sex.... Genialt om man er singel da..... :brunette: Neida, du blir sikkert kjempefin!!! Jeg er ikke singel, men jeg kan jo fikse meg pulesveis uten å faktisk pule lell Det som er, skjønner du, er at denne roterende hårbørsten virker perfekt for min hårfrisyre... Jeg strever alltid etter jeg har dusja med å få til den riktige "bøyen" innover på håret mitt....Men det skal denne kunne fikse uten at jeg trenger å slite sånn Dessuten måtte jeg jo fortelle, siden jeg så at Embla s også hadde lyst på en sånn :blunke: Den skal iallfall testes i morra tidlig! Så skal dere få høre Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #32 Del Skrevet 1. august 2003 Å så artig, du har virkelig kjøpt den ünderbare børsten!! Da vil jeg også kjøpe en sånn! Var hos frisør for noen dager siden og spurte henne (veldig flink og troverdig dame) om denne børsten. Hun var veldig nysgerrig på den, så da kan det ikke være så :oops: allikevel, tenker jeg!! Skynd deg å teste den ut da, Lillian!!! Bestilte du via nettet? Hvor da? Ellos? Har de nettsider? (tenker jeg har bestilt før denne dagen er omme ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2003 #33 Del Skrevet 1. august 2003 Men dere, hva er orbitrek? Er det noe som gir "superbody"? Ser at noen her mener den er bra, hvor kan man se den? Er det en sånn jeg så på TV i Spania (sammen med børsten) hvor man sitter og så kan man twiste og trekke opp bena? Finnes det noen nettsider med alle disse tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. august 2003 #34 Del Skrevet 5. august 2003 Den skal iallfall testes i morra tidlig! Så skal dere få høre Nå er jeg nyssjerrig på hvordan resultatet ble, *Lillian*? *krysser fingrer & tær, og venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2003 #35 Del Skrevet 6. august 2003 Men dere, hva er orbitrek? Er det noe som gir "superbody"? Ser at noen her mener den er bra, hvor kan man se den? Er det en sånn jeg så på TV i Spania (sammen med børsten) hvor man sitter og så kan man twiste og trekke opp bena? Finnes det noen nettsider med alle disse tingene? Hvis du så litt av forrige sesong med Big Brother, så var det en Orbitrek de hadde i stuen. (Den Henriette trente på hele tiden...) Ellers tror jeg du finner bilde på tv-shop sin side. (www.tvshop.com ?) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 7. august 2003 #36 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har faktisk bestilt meg AB Energizer via ebay. Tenkte at hvis det bare er tullball så er det greit å ikke kaste bort for mye penger på den. Kostet meg den nette sum av 13 USD, og skulle apparaturet mot formodning ha noen særlig effekt så må jo det være billig?!! Nå er jeg på utkikk etter en vannjogge-vest. Er det noen som kjenner en nettbutikk for rimelige slike? Biligste jeg har sett er noen-og-tredve dollar for en bra modell. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2003 #37 Del Skrevet 7. august 2003 Nå er jeg på utkikk etter en vannjogge-vest. Er det noen som kjenner en nettbutikk for rimelige slike? Biligste jeg har sett er noen-og-tredve dollar for en bra modell. Fru Nitha Å en vannjogge-vest er..? (en tung vest man har på seg når man jogger for å få mer utbytte under treningen...??) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. august 2003 #38 Del Skrevet 7. august 2003 Se her Embla S: Var det en Orbitrek du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #39 Del Skrevet 9. august 2003 Hvordan ble resultatet *Lillian*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. august 2003 #40 Del Skrevet 9. august 2003 Aha, så d e t er den berømte Orbitrekken Den ser da effektiv ut (hvis den brukes, vel å merke ) Hva med denne magemaskinen de reklamerer emd hvor du kan tviste og mye annet rart? Noen erfaringer emd den noen? Lillian: Hva har skjedd siden sist? (Er det virkelig håp om å få "pulesveis" uten å måtte faktisk pule først, eller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå