*Lillian* Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 Er det noen av dere som har prøvd noe av det nyeste på TVShop.com og har erfaringer dere vil dele? Jeg bør vel prise meg lykkelig over at jeg ikke er en hjemmeværende husmor som sitter rett ved siden av fonen... For jeg hadde nok vært blant dem som bestilte nesten rubbel og bit :oops: Men jeg har kikka litt på TVShop.com og det er flere ting der jeg kunne tenkt meg å bestille....Men synes det er dumt å bestille hvis det er bare møl... For det koster jo penger... Jeg har kikka mest på noen av de nette, små treningsapparatene de har, og på noen av disse skjønnhetsproduktene...... Noen med erfaringer å dele? Lillian - shop-o-holic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Da jeg var i tenårene pleide jeg å sette meg ned med select-katalogen og drømme om å kjøpe masse av det fantastiske de hadde der. Dersom alt de hadde fungerte som de sa måtte da verden bli et usedvanlig mer praktisk sted å være, ikke sant? Men, det som virker for godt til å være sant er det vanligvis også. Men for å komme til saken.. Nei, jeg har nok ikke prøvd noe av det de har på tv-shop. Mistenker at det bare er en select-katalog i større format... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg har prøvd Gymform Plus, den virka IKKE. men jeg er kjempefornøyd med TWISTA som jeg bestilte for en tid siden. for de som ikke vet hva det er; en liten hendig "kjøkkenmaskin" uten strøm, med kniver i bunnen og et håndtak man snurrer på oppå lokket. gjør matlagingen mye lettere, feks å skjære opp løk. jeg bare deler en skrellet løk i 2, legger dem oppi og dreier rundt håndtaket 3-4 ganger, og vips er løken blitt til mange mange små biter:) knuser is også. kosta meg ca 100 kr inkl. frakt:) klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2003 #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg kjøpte en sånn kjøkken-sak en gang jeg også. Ikke på TV-shop, men på en messe. Produktet hadde vært på TV-shop i en laaang periode og jeg måtte bare slå til. Det var en slags "kutte-dings" som kunne det meste... lage skiver, stenger, spiraler osv. Flere forskjellige deler i plast. Gikk i stykker nesten med EN gang. Jeg har aldri hørt noe positivt om produktene, men har vel ikke hørt mye om dem i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg kjøpte også en sånn sak - lagde stjerner av tomater og sånn. Veldig kjekk for alle de gangene jeg ville pynte fatene full av mat som jeg serverte til alle venner og familie som var der hver dag - veldig kjekt... eeehhh....hvor mye trengte jeg den da? Og ikke i det hele tatt. Men den funket i hvert fall... *lurer på hvor den er nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 Fungerte den? Den som skulle lage spiraler av f.eks gulrol brakk første gangen jeg brukte den. Råkostjernet mistet tagger av å bli brukt. Avstands-sakene på kutteren gikk i stykker etter kort tid. Men den til å lage stjerner av tomater med virket en god stund faktisk... kanskje fordi jeg bare har brukt den 3 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #7 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja, den er ikke utslitt, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 6. juli 2003 Okei, så er det som med alle andre steder, noen ting virker, noen ting virker ikke.... De spesifikke tingene jeg har kikka på er disse: Denne matten Er den billigere enn å kjøpe en treningsmatte på en sportsbutikk? Dette apparatet Er ikke dette sånn som de brukte i Big Brother? Den virker jo bra, eller? denne kremen :oops: Jada, jeg har lest tråder her for og imot denne kremen før, men ei jeg jobber med var med i testpanelet før den kom ut og hun fikk mindre lår på 3uker. Er ikke dette billig nå da? Dette vidundermiddlet Aldri hørt om, men jeg har noen riper jeg skulle fått fjerna sånn her og der i huset... Anyone? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #9 Del Skrevet 6. juli 2003 Eeehhh... Lillian, man kommer bare inn på førstesiden altså... Men uten å se hva du mener, så kan du jo fx sammenligne priser med G-sport... http://www.g-sport.no/ Og sånn generelt - vidundermidler er altså sjelden så vidunderlig. Høres det for godt ut til å være sant, er det ofte det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 6. juli 2003 :oops: :oops: Da jeg la inn og sjekka linkene så funka de, jo... Vel, nå finner jeg ikke igjen det jeg kikka etter heller Neinei...Jeg skal prøve og finne det igjen og se om jeg får sagt ifra hva det egentlig er, da.. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. juli 2003 #11 Del Skrevet 6. juli 2003 Var det en Orbitrek du tenkte på? Vi skal kjøpe en sånn en tenkte vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru74 Skrevet 6. juli 2003 #12 Del Skrevet 6. juli 2003 Tror du kan få lignende matter på Nille, bare der heter de gulvmatter til baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 6. juli 2003 Var det en Orbitrek du tenkte på? Vi skal kjøpe en sånn en tenkte vi. Jepp, stemmer det, det var en slik en jeg tenkte på :D Skal ta meg en tur på Nille i morra, jeg, jomfru74 :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. juli 2003 #14 Del Skrevet 7. juli 2003 Var det en Orbitrek du tenkte på? Vi skal kjøpe en sånn en tenkte vi. Følger han i blå badebukse med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. juli 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 7. juli 2003 Det kunne jo blitt interessant, Tusenfryd... Men jeg tror ikke han gjør det, assa... Kanskje det er noen smekre mannfolk her på KG som har lyst til å bli min personlige trener? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 9. juli 2003 #16 Del Skrevet 9. juli 2003 Bun-traineren min fungerte kjempefint altså. Det var sånn som kunne legges sammen og skyves under sofaen, og der ligger den enda, like hel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #17 Del Skrevet 10. juli 2003 Har aldri kjøpt noe på TV-shop, men det er jo fristende da! Men hadde en venninne som veldig sterkt vurderte å kjøpe en hårfjerningskrem der som skulle virke vidunderlig. Godt hun aldri kom til å kjøpe den, for noen måneder etterpå ble produktet trukket tilbake pga etseskader!!! Et godt tips som vi hørte fra mor da vi var små: Høres noe for utrolig ut til å være sant, så er det antakelig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. juli 2003 #18 Del Skrevet 21. juli 2003 Hva blir det til da, *Lillian*. Skal du kjøpe noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juli 2003 #19 Del Skrevet 21. juli 2003 Hver gang det dukker opp h og m katalog eller ellos i posten skriver jeg på listen hva jeg skal bestille for deretter å rote bort bestillingen. Supereffektivt, for da kan jeg jo bruke pengene på reallifeshopping ! Ser ikke på tvshop, rett og slett i fare for å bestille noe derfra. Kan jo ikke rote bort telefonen akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. juli 2003 #20 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg så en slik "underbar" hårbørste som roterer... Den så litt lur ut, syns jeg. De ble fine på håret.. Har bittelittegranne lyst på en slik, men er redd for å dumme meg ut.. Er det noen som har forsøkt den? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå