Gjest Gjest_Henriette_* Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Skal jeg sitte å vente på han resten av livet? Slik det er nå dater jeg andre, men han er alltid i tankene mine. Alle sammenlignes- og taper. Prøver å blokkere det, men får det ikke til. Jeg kan ikke se at han skal være mulig å erstattes. Så er jeg dømt til å være ulykkelig resten av livet - og i verste fall ende med en second best? Alle sier at man må skrive liste over alle de negative tingene hans, men jeg klarer ikke å finne noen.. ikke engang etter så mange uten han. Jeg kommer meg ikke videre.
Gjest tro det eller ei Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Er det lenge siden det ble slutt? Du må bruke den tiden du trenger på å sørge, men du må ikke bli boende i sorgen. For uansett hvor mye du vil ha han tilbake så vil du ikke få det, for han gjorde det slutt med deg fordi han ikke følte det samme som deg. Og det er den realiteten du må forholde deg til, men sørge kan du. Og når du dater, prøv å ha et åpent sinn, ikke tenk på om du orker å være sammen med denne karen resten av livet. Tenk som så at du skal ha det hyggelig med daten DENNE kvelden. Før eller senere møter du en annen som vil ta tankene dine vekk fra eksen, selv om du ikke ønsker å tenke sånn nå. De fleste av oss har vært i denne situasjonen en eller annen gang, og midt oppi det så trodde vi vel ikke at vi noen gang kom til glemme HAN. Jeg hadde kjærlighetssorg i et halvt år, gikk ned nesten ti kg og så syk ut. Jeg kom aldri til å komme over han og i hvert fall ikke finne flere som han. Men tiden gikk og jeg ble gift med en mann som var tusen ganger bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå