Dyregod Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil gjerne høre om mange stillnger som folk bruker og liker... Hvilke stillinger får deg til å skrike? Samboeren min og jeg bruker bare tre stillinger for tiden så vil ha litt tips=) Mine favoritter er forøvrig den hvor jeg har beina oppå skuldrene hans, da kommer den dypt inn... Også liker jeg å ri han... Vi kjøpte oss forresten nylig en vibrerende penisring, men hvilke stillinger er best å bruke med denne?
Ethereal Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg liker veldig godt å ri, både forlengs og baklengs, haha Og å ha sex mens han sitter i en stol er også veldig deilig. Men min orgasme-favoritt må være når han bruker fingrene sine på meg, trenger dem dypt inn og gjør en "kom her"-bevegelse med fingrene.
Gregers Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 (endret) ¨Hos oss får hun alltid orgasme, men de mest intense sprutorgasmene får hun faktisk i vanlig misjonærstilling. For min del syns jeg det er deilig å kjøre doggy analt for da dasker ballene mine mot musa mens jeg støter, noe jeg finner uhorvelig sexy. Da er veien til en skikkelig spyling kort Endret 5. mars 2009 av Gregers
vilhelm Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Hei . Mange stillinger er fine . Det er individuelt . Kjøp eller lån KAMASUTRA . Personlig syns jeg 69 er godt . Ute i naturen er sex best .
Sagittarius Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 ¨Hos oss får hun alltid orgasme... må bare beklage at jeg er litt skeptisk.. i så fall: veldig misunnelig
Teriyaki Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Det er bare to stillinger hvor jeg kommer uten at han eller jeg bruker fingrene, og det er misjonær og at jeg rir. Har vært i nærheten i en annen stilling. Det er dermed disse to jeg liker best, men jeg liker også doggi, sidelengs, skje osv. Har bare vært seksuelt aktiv i litt over to år da, så forhåpentligvis blir det enda lettere med årene, at jeg kommer i alle stillinger, er i alle fall det jeg har inntrykk av at er for andre. Det meste jeg har opplevd på en gang, var tre orgasmer på rad under en sexøkt hvor jeg satt oppå han.
Rimmern Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Generell favorittstilling: 69 Teknisk favorittstilling: Bakfra Intim favoritt: Misjonær med hennes ben høyt, evt. knærne mot brystet.
Teriyaki Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Royal, spider monkey style... hehehe. Hva er det da?
Dyregod Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2009 Jeg lurer også på hva det er for en stilling... Har dere noen bra stillinger hvis man skal bruke vibrerende penisring?
Gjest Sandbekken Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Jeg lurer også på hva det er for en stilling... Har dere noen bra stillinger hvis man skal bruke vibrerende penisring? Misjonæren, at du rir og sideslengs er veldig godt når du bruker penisringen i mange andre stillinger kommer ikke vibreringen skikkelig til om du skjønner. Selv synes jeg stående doggy, at jeg rir og misjonær med mine ben på hans skuldre er best (ikke med tanke på penisringen)
Gjest Samme her Skrevet 9. mars 2009 #12 Skrevet 9. mars 2009 må bare beklage at jeg er litt skeptisk.. i så fall: veldig misunnelig Det er det samme hos oss.. Jenta mi får orgasme 99% av tilfellene vi har sex sammen. Ikke nødvenigvis KUN ved penetrering (der må hun ofte hjelpe til), men i løpet av akten så kan hun banne på at hun blir ferdig! Som regel med tunga eller med fingrene mine etter at jeg er ferdig da... Må da få kost seg maks hun også!
galskap Skrevet 9. mars 2009 #13 Skrevet 9. mars 2009 doggystyle med mine fingre på klitten eller jeg rir han med null fingre på klitten;P har aldri helt fått til den penisring greia vi heller:/ den er liksom i veien hele tia:P men vi har det gøy med den;P
lovenemo Skrevet 9. mars 2009 #14 Skrevet 9. mars 2009 (endret) http: //www.sexinfo101.com/foldeddeckchair.shtml Denne http: //www.sexinfo101.com/sp_deckchair.shtml Og denne http: //www.sexinfo101.com/sp_deepstick.shtml Ihvertfall denne! http: //www.sexinfo101.com/sp_drill.shtml]Oog denne her http: //www.sexinfo101.com/sp_mirrorofpleasure.shtml Denne er heller ikke dum http: //www.sexinfo101.com/piratesbounty.shtml Også denne http: //www.sexinfo101.com/sp_rearentry.shtml]Bakdøra http: //www.sexinfo101.com/sp_spooning.shtml Spoon! http: //www.sexinfo101.com/victory.shtml Sikker vinner Og de jeg ikke gidder å linke til; å ri ham, 69.. Skriker av glede Facefucking, eller suging generelt er diggbart, men da er det ikke jeg som skriker ut i nytelse:P Digger den siden som det linkes til, haha Endret 9. mars 2009 av Helen
Gjest womenwomen Skrevet 9. mars 2009 #15 Skrevet 9. mars 2009 Det er det samme hos oss.. Jenta mi får orgasme 99% av tilfellene vi har sex sammen. Ikke nødvenigvis KUN ved penetrering (der må hun ofte hjelpe til), men i løpet av akten så kan hun banne på at hun blir ferdig! Som regel med tunga eller med fingrene mine etter at jeg er ferdig da... Må da få kost seg maks hun også! Samme her i gårn. Orgasmer x 2 99 % av gangene . Noen ganger orgasmer x 3 på en kveld . Er da vell ikke no uvanlig - sikkert mange par som det klaffer for 99 %-man har jo vært sammen mange år .Ikke rart da når man kjenner hverandre . Ingenting å være skeptisk til syns jeg - har det jo så bra selv-får vanligvis 2 orgasmer under hver gang det blir sex - først under forspillet første orgasme , greier aldri holde igjen , eller gidder ikke holde igjen ( stakkars menn som må streve med det ) - så en til orgasme under samleiet - kan ikke bli bedre : )Typen min sier han misunner meg som bare ligger der og blir først fingret og så pult etterpå - he he ! Han gjør mye av jobben ja - skal finne på noe sprøtt han vil like til neste gang og HUSKE ikke minst he he - må nesten gjøre litt opp for meg nå .Er litt for bortskjemt bortskjemt akkurat nå .Han er utrolig bra elsker - det sier jeg hver gang ,Verdens beste- men jeg har lært han for det meste til å bli min super elsker maskin : ) .Så da tror jeg andre par stort sett har det like bra som oss ofte .Godt å høre gladnyheter og på sexfronten .Å ikke bare lese om de som sliter her inne med sexlivet- er vell de som skriver mest - de som trenger råd med sine små og store sex problemer : ) .Er jo nitrist å lese om egentlig-er jo så unødvendig og livet er for kort til dårlig sex - syns jeg ! Derfor STÅ PÅ alle sammen : )
Gjest Don Giovanni Skrevet 9. mars 2009 #16 Skrevet 9. mars 2009 Samme her i gårn. Orgasmer x 2 99 % av gangene . Noen ganger orgasmer x 3 på en kveld . Er da vell ikke no uvanlig - sikkert mange par som det klaffer for 99 %-man har jo vært sammen mange år .Ikke rart da når man kjenner hverandre . Ingenting å være skeptisk til syns jeg - har det jo så bra selv-får vanligvis 2 orgasmer under hver gang det blir sex - først under forspillet første orgasme , greier aldri holde igjen , eller gidder ikke holde igjen ( stakkars menn som må streve med det ) - så en til orgasme under samleiet - kan ikke bli bedre : )Typen min sier han misunner meg som bare ligger der og blir først fingret og så pult etterpå - he he ! Han gjør mye av jobben ja - skal finne på noe sprøtt han vil like til neste gang og HUSKE ikke minst he he - må nesten gjøre litt opp for meg nå .Er litt for bortskjemt bortskjemt akkurat nå .Han er utrolig bra elsker - det sier jeg hver gang ,Verdens beste- men jeg har lært han for det meste til å bli min super elsker maskin : ) .Så da tror jeg andre par stort sett har det like bra som oss ofte .Godt å høre gladnyheter og på sexfronten .Å ikke bare lese om de som sliter her inne med sexlivet- er vell de som skriver mest - de som trenger råd med sine små og store sex problemer : ) .Er jo nitrist å lese om egentlig-er jo så unødvendig og livet er for kort til dårlig sex - syns jeg ! Derfor STÅ PÅ alle sammen : ) hehe du er sikkert fryktelig pen
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #17 Skrevet 10. mars 2009 hehe du er sikkert fryktelig pen Ute etter en flørt eller ? he he
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #18 Skrevet 11. mars 2009 Variasjon er alltid best ;0) Men bakfra er favoritten. Helst på en dame med stor bakende. Ellers så er bakfra utrolig deilig når du tar tak i damas hender slik at hun er tvunget til og legge hodet og overkroppen ned på madrassen. Ellers er det som det ble tidliger nevnt vanlig misjonær men med hennes føtter over mine skuldre.
neeta86 Skrevet 11. mars 2009 #19 Skrevet 11. mars 2009 Det er det samme hos oss.. Jenta mi får orgasme 99% av tilfellene vi har sex sammen. Ikke nødvenigvis KUN ved penetrering (der må hun ofte hjelpe til), men i løpet av akten så kan hun banne på at hun blir ferdig! Som regel med tunga eller med fingrene mine etter at jeg er ferdig da... Må da få kost seg maks hun også! Hadde no bare samboer`n min vært som deg....
Seth Skrevet 11. mars 2009 #20 Skrevet 11. mars 2009 Av min erfaring så kommer jenta enklere når man kommer dypere inn i henne. Ellers så finnes det en fancy stilling hvor man man ligger med hoftene i samme høyde og ansiktene mot hverandre. Mannen er på topp, slik at deler av penis faktisk stimulere klitten. Sannsynligheten for orgasme øker veldig (er ikke så glad i tall i denne sammenhengen, med det sies at det øker med 50-60%). Det er en teknikk som kalles for CAT teknikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå