Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har noen penger stående på PayPal kontoen etter at jeg fikk en refusjon. Hvis jeg nå går og handler med PP på Ebay, vil de ta først trekke de pengene som allerede står på PP kontoen, eller vil de trekke av bankkontoen min som normalt?
Supramundane Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 De vil først bruke av saldoen du har på PayPal, og eventuelt overskytende trekkes fra bakkontoen din som normalt. Eventuelt kan du selv velge å trekke hele beløpet fra bankkontoen din.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Går det ann å overføre penger fra bankkontoen over på paypal?
Krista83 Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Det koster ingenting å sette opp en paypal konto. Når du legger inn et kredittkort så trekker de 15 kroner fra kontoen din, men disse får du igjen når du har verifisert kortert med en kode fra kontoutskriften inne på paypal... Er nokså ny på paypal selv så har ikke rukket å finne ut så mye mer;)
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Går det ann å overføre penger fra bankkontoen over på paypal? Det kan du hvis du vil, men hvis du har en bankkonto knyttet mot paypal kontoen er det ikke noen grunn til å gjøre det ved vanlig bruk av PayPal.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Det kan du hvis du vil, men hvis du har en bankkonto knyttet mot paypal kontoen er det ikke noen grunn til å gjøre det ved vanlig bruk av PayPal. Joda Svingende dollarkurs, og bankgebyrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå