Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest troikakaka
Skrevet

Ok, jeg må bare først si at jeg innser at dette virker litt fjortis-aktig og jeg er veldig forberedt på at dette blir påpekt :)

For å gjøre en lang historie kort så har jeg begynt å flørte med en fyr i det siste. Vi sender en del sms, snakker mye på facebook og har daglig kontakt.

Jeg aner ikke om han liker meg, men vi ler og tuller en del.

Han har skrevet småsøte ting, men det er som regel veldig diffust.

Jeg hinta frempå å ta en kinodate og jeg fikk til svar at kinodate er bra.

Men greia er at jeg blir så usikker, for alle venna mine svarer så rart når jeg snakker om han. For han er en "kjendis" så de tror at han ikke er seriøs og roter rundt, og at jeg innbiller meg bare at jeg liker han pga statusen hans.

Men det føles veldig ekte... om jeg ser bilder av han og tenker på han så prikker det i hudet, jeg har sommerfugler ikke bare i magen men i hodet og jeg blir helt overlykkelig når jeg snakker med han. Da han hadde konsert i Oslo så inviterte han meg dit personlig og klemte meg mye og sa at det var utrolig koslig at jeg kunne komme.

Jeg har bare møtt han to ganger så det er jo egentlig "for tidlig" og jeg aner ikke hva han føler og kan heller ikke snakke så mye om sånt ennå.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...om jeg bare skal glemme hele greia fordi det mest sannsynlig bare er noe jeg innbiller meg (at han kan like meg og) eller om jeg skal invitere ham med på noe eller...hvordan finner jeg ut om han er interessert uten å spørre direkte? Jeg har jo følt at han har vært interessert, men det kan jo være jeg innbiller meg det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bar fullføre kinodaten og ta det derifra? :)

Skrevet

Kjendiser er mennesker med følelser de også... så det at han er kjendis trenger ikke bety at han leker med deg eller later som...

Skrevet
Kjendiser er mennesker med følelser de også... så det at han er kjendis trenger ikke bety at han leker med deg eller later som...

Enig. Samtidig tror jeg at en del kjendiser kanskje blir litt blaserte fordi de får så mye oppmerksomhet og så mange tilbud. Tror det gjør noe med egoet, synet på seg selv og synet på omgivelsene hos noen av de. Men jeg syns også du skal gå for kinodaten og ta det derfra. Lykke til da! :)

Gjest Flode
Skrevet

Kanskje han føler ting for deg også, men er redd for at du liker han bare fordi han er kjendis...? Jeg innså for noen år siden at jeg heller ville være singel enn å gå rundt å drømme om noe som kanskje ikke ble noe, så etter tok jeg iniativ hvis jeg møtte gutter jeg likte. Noen ganger ble de redde løp med en gang, andre likte det og vi slapp å kaste bort masse tid på å gå rundt grøten, også tilslutt møtte jeg mannen med stor M og da slapp vi å kaste bort tid på å tenke og lure, og kunne heller bare føle og nyte... :yvonne: Hva med å bare spørre om han vil være med å spille biljard? Da kan dere le, kose dere og prate uten at det blir pinlige stillhet for da kan dere spille hvis dere ikke finner på noe å snakke om... Det vil også være en fin måte å vise at du liker han fordi du kan stryke han tilfeldig på armen også er det helt perfekt å flørte litt over et biljardbord... Er kjemien der kan dere drive på i timesvis evt gå å spise etterpå, mangler kjemien kan dere avslutte etter en time, litt triste, men lettet fordi dere slipper å drømme om noe som ikke blir noe av... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...