Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Har verdens flotteste kjærest,men jeg har tydligvis blitt betatt av en jente som jeg skjønner at aldri kan bli noe med pga alder. Jeg og kjæresten har hatt store problemer det siste året med kranglig og uenigheter,vi har prøvd det meste for og få dette til og fungere. Det ser ikke helt ut som vi får forholdet til og virke,alt jeg vil er at jeg og kjæresten skal få dette til. Nå har det selvfølgelig kommet en snerten snelle min vei,en som jeg føler om at om jeg prøver litt så får jeg henne. Så var det dette med alder,hun er 18 år yngere enn meg og jeg vet med sikkerhet at jeg ville få problemer med fammilie og venner om det skulle blitt noe. Bare for og ha sagt det....jeg er 45år så det er ikke snakk om noe DIRTY. Om jeg og kjæresten velger og gå hver vår vei kunne jeg godt tatt denne jenta til hemmelig elskerinne,nå når denne jenta er i "livet" mitt på en måte så føler jeg at jeg ikke får jobbet positivt med forholdet mitt heller,denne jenta kan jeg ikke gjøre så mye med for at vi ikke skal sees...vi bor på en veldig liten plass. Jeg har enda ikke møtt denne jenta på 2 mann/kvinne hand,sånn som det er nå så er det bare stjålne hete blikk,varme smil og små kommentarer,for og si det sånn så kjenner jeg "kjemien" om man kan kalle det det. Forslag og kommentarer mottaes med takk...jeg trenger sikkert og høre det dere klarer og komme opp med.
vilja Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Vel, du er 45 og jenta du liker er 27....- Da jeg var 27, så vår jeg ikke int i menn over 35. Men for all del, mange over 40 år er sexy. Du kjenner ikke denne jenta. Du tror at det er bedre med noe nytt. Du må pleie ethvert forhold for at det skal fungere. Mange tror at det er nok pleie en ukes tid, eller til forelskelsen går over. Det er ikke det. Når gjorde du noe hyggelig for kjæreste din? Kvinner er likedann. De trenger oppmerksomhet i forholdet og utenfor. -Alle trenger å føle seg aktraktive for partneren, så det er sagt. Tror ikke dene jenta på 27 år er ute etter en elsker. Hun vil nok ha hele pakka etterhvert. Jeg var ute etter kjæreste på den alderen.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Vel, du er 45 og jenta du liker er 27....- Da jeg var 27, så vår jeg ikke int i menn over 35. Men for all del, mange over 40 år er sexy. Du kjenner ikke denne jenta. Du tror at det er bedre med noe nytt. Du må pleie ethvert forhold for at det skal fungere. Mange tror at det er nok pleie en ukes tid, eller til forelskelsen går over. Det er ikke det. Når gjorde du noe hyggelig for kjæreste din? Kvinner er likedann. De trenger oppmerksomhet i forholdet og utenfor. -Alle trenger å føle seg aktraktive for partneren, så det er sagt. Tror ikke dene jenta på 27 år er ute etter en elsker. Hun vil nok ha hele pakka etterhvert. Jeg var ute etter kjæreste på den alderen. Det er sikkert bare at hun på en måte får meg til og føle meg atraktiv,jeg har levd så lenge at jeg kjenner igjen noe som kan bli noe. På den annen side så er jeg ferdig med og produsere barn,jeg vet også at hun ikke har barn,kan sikkert tenke meg at det er noe hun vil ha i framtiden. Det er derfor til og med jeg skjønner at det ikke kan bli noe seriøst av dette,derfor sier jeg at jeg godt kunne hatt henne som elskerinne. Har forresten bestandig fått høre at jeg holder meg godt,kjæresten min er 29 år, ikke for og være innbilsk,men det sier allefall meg at jeg har draget på de litt yngere damene. Det er vel heller når kjæresten gjorde noe hyggelig for meg,jeg føler at det er meg som er den givende og oppfinsomme i forholdet,når jeg kommer med forslag så er det bare negativt,om hun blir med på ting føles det bare som om det er for at jeg vil det,hun er bare så halvhjertet med på ting.
vilja Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Tja, jeg vet ikke jeg. Mulig kjæresten din har gått lei? Jeg har ikke annet råd en å si at dere må snakke sammen, og finne ut hva dere vil. Mulig kjæresten din er fornøyd med tingenes tilstand? Hun andre jenta får du bare begynne å ta kontakt med etter at du gjordt det slutt med kjæresten, om dere bestemmer dere for det.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Tja, jeg vet ikke jeg. Mulig kjæresten din har gått lei? Jeg har ikke annet råd en å si at dere må snakke sammen, og finne ut hva dere vil. Mulig kjæresten din er fornøyd med tingenes tilstand? Hun andre jenta får du bare begynne å ta kontakt med etter at du gjordt det slutt med kjæresten, om dere bestemmer dere for det. Jeg vet heller ikke,skjønner meg ikke på damer tydligvis. Selvfølgelig,her er det ikke snakk om og være utro,vet hvordan det er.
vilja Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Hei, hvordan går det? Har dere snakket sammen om hvor forholdet deres går? Hvordan ser kjæresten din for seg forholdet over f.eks en 5 årsperiode? Hvordan ser du forholdet om fem år?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Hei, hvordan går det? Har dere snakket sammen om hvor forholdet deres går? Hvordan ser kjæresten din for seg forholdet over f.eks en 5 årsperiode? Hvordan ser du forholdet om fem år? Hun har nok større forhåpninger enn meg,jeg er så drittlei denne kranglingen og beskyldningene hele tiden. Det er bare meg som gjør feil og blir sur,det er ikke mye selvkritikk og hente der i gården. Jeg ser ikke at vi er ilag om 5 år om det fortsetter som nå,det blir for mye av og på forhold,på den andre siden høres det ut som det er greit for henne at det fortsetter på samme måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå