Gjest Gjest_Heihei_* Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hallo Jeg hadde vert sammen med kjæresten min i litt over 2 år da vi slo opp. Vi har aldri hatt sex siden hun hadde noe greier der nede hun ikke ville fortelle meg om. (jeg aner dessverre ikke hva dette kan være, så ikke spør). Så etter at vi hadde slått opp og vert single i ca 3 måneder kommer hun på besøk. Og vi koser og koser, men ikke sex. VI sier vi elsker hverandre, men blir ikke sammen igjen. ud vet hvorfor. Nå (etter ca 5 måneder fra hverandre) har hun hatt sex med en annen mann. (altså han tok jomfrudommen hennes). Hun sier hun ikke elsker han eller har noen følelser for han, men at det er fyllesex og at hun vil bli sammen med meg igjenn. For meg er dette at jeg ikke var hennes 1. et stort problem. Spesielt siden jeg fortsatt er jomfru og håpet hun var min 1. og jeg hennes. Jeg føler ikke hun er jenta mi, som hun var før. Og hvorfor ville hun ikke ha sex med meg, men hadde dte så fort med en som ikke engang er kjæresten hennes? For meg er dette grunnen til at jeg nekter å bli sammen igjen, dessverre elsker jeg jenta over alt på jord, men må benekte dine følelsene og komme meg videre . Det føler jeg er det eneste som ikke vil drepe meg. Kan bare ikke få ut av hodet at hun har hatt sex og diverse med en annen gutt Synes dere jeg gjør det rette ved å prøve å kun være venn med hun? Burde jeg si hade for godt og glemme henne helt? - Jeg vet at hun trenger meg som venn, siden hun sliter med familien for øyeblikket. Og jeg ønkser henne jo kun alt godt. Bare den tanken på de to, som ikke vil bort.
Gjest TS Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 bare en ting til; tror dere det kanskje kunne hjulpet hvis jeg hadde hatt sex med en annen og? fått det likt på den måten? eller er dette kun tragisk å tenke? Er helt rådvill her. Skulle bare ønske den siste delen av livet mitt til nå hadde vert annerledes.
Aurora M. Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Visste hun at du var jomfru også? Jeg kan jo på sett og vis forstå følelsene dine, og at du på en måte kjenner deg sveket. Det hun hadde "der nede"... Uten å si det for sikkert, slår det meg at det har noe med det å gjøre at hun valgte å la en annen være den første.. Det KAN jo være en soppinfeksjon eller annet hun var redd for, men jeg heller mer mot at det er noe hun hadde komplekser for, og som hun var redd for at du skulle reagere på. Eller rett og slett det at hun var nervøs i og med at hun var jomfru. Redd for at det skulle gjøre vondt, bli feil, bli flaut eller at du ikke skulle synes hun var "bra nok". Hun er tydeligvis veldig glad i deg, og dere har vært sammen i 2 år, og dette med første gang dere skulle ha sex sammen, er nok noe hun har tenkt veldig mye på. Så rart det enn kan høres, tror jeg mange opplever det som lettere å "komme over kneika" (med å få det gjort) med en de ikke kjenner og ikke trenger å forholde seg til på annet vis, og (som hun selv sier) ikke har følelser for. Og som i hennes tilfelle, gjerne noe beruset.. Kanskje hun bare trengte å få bekreftet at hun var "normal" der nede av en som ikke betydde noe (så gjorde det ikke så vondt om han reagerte negativt på noe vis). Jenter (og gutter) kan ha utrolig mange rare forestillinger om sitt eget underliv, som oftest totalt ubegrunnet. Nå har hun fått visshet for at det går an for henne også, og er "moden" til å gå videre og sikkert også ha et sexliv med deg- som hun elsker. Kan du ikke forsøke å snakke med henne om dette på en fin måte, og høre om det er noe sånt som dette som er grunnen? Jeg synes du skal slå fra deg tanken på at hun ikke lengre er din første, det er nemlig noe HELT annet å ligge med noen i fylla som en ikke kjenner og ikke har følelser for, enn å ligge med den en elsker og vil være sammen med! Det kan ikke sammenlignes. Så på den måten er du fremdeles hennes første! Og at du skal gå hen og ligge med ei tilfeldig jente bare for at dere skal "stå likt" er jo bare tull da. Det løser ingenting og gjør ingenting bedre, men vil bare komplisere hele greia ytterligere. Ut ifra det du skriver her, tviler jeg ikke på at hun er veldig glad i deg, og at det er deg hun vil ha. Snakk med henne du!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Visste hun at du var jomfru også? Jeg kan jo på sett og vis forstå følelsene dine, og at du på en måte kjenner deg sveket. Det hun hadde "der nede"... Uten å si det for sikkert, slår det meg at det har noe med det å gjøre at hun valgte å la en annen være den første.. Det KAN jo være en soppinfeksjon eller annet hun var redd for, men jeg heller mer mot at det er noe hun hadde komplekser for, og som hun var redd for at du skulle reagere på. Eller rett og slett det at hun var nervøs i og med at hun var jomfru. Redd for at det skulle gjøre vondt, bli feil, bli flaut eller at du ikke skulle synes hun var "bra nok". Hun er tydeligvis veldig glad i deg, og dere har vært sammen i 2 år, og dette med første gang dere skulle ha sex sammen, er nok noe hun har tenkt veldig mye på. Så rart det enn kan høres, tror jeg mange opplever det som lettere å "komme over kneika" (med å få det gjort) med en de ikke kjenner og ikke trenger å forholde seg til på annet vis, og (som hun selv sier) ikke har følelser for. Og som i hennes tilfelle, gjerne noe beruset.. Kanskje hun bare trengte å få bekreftet at hun var "normal" der nede av en som ikke betydde noe (så gjorde det ikke så vondt om han reagerte negativt på noe vis). Jenter (og gutter) kan ha utrolig mange rare forestillinger om sitt eget underliv, som oftest totalt ubegrunnet. Nå har hun fått visshet for at det går an for henne også, og er "moden" til å gå videre og sikkert også ha et sexliv med deg- som hun elsker. Kan du ikke forsøke å snakke med henne om dette på en fin måte, og høre om det er noe sånt som dette som er grunnen? Jeg synes du skal slå fra deg tanken på at hun ikke lengre er din første, det er nemlig noe HELT annet å ligge med noen i fylla som en ikke kjenner og ikke har følelser for, enn å ligge med den en elsker og vil være sammen med! Det kan ikke sammenlignes. Så på den måten er du fremdeles hennes første! Og at du skal gå hen og ligge med ei tilfeldig jente bare for at dere skal "stå likt" er jo bare tull da. Det løser ingenting og gjør ingenting bedre, men vil bare komplisere hele greia ytterligere. Ut ifra det du skriver her, tviler jeg ikke på at hun er veldig glad i deg, og at det er deg hun vil ha. Snakk med henne du! Den greia hun hadde der nede var kanskje at hun ikke var jomfru? Kan jo være at hun har tatt en spansk en underveis og at hun ville bli avslørt med deg. Jeg for min del hadde ikke fiksa at hun i "innspurten" hadde valgt en annen til og spretten hun,allefall ikke når jeg hadde ventet i 2 år tolmodig,jeg ville følt at en "Fremmed" var god nok,men ikke meg. Men selvfølgelig................Alle er forskjellig.
Kamikatze Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Ingenting å samle på. Hun er ikke ute etter deg, men etter han som er såpass uerfaren at hun kan fortsette å manipulere sin "lille godtroende slave". Hvis du ikke var viktigere for henne at hun valgte å dele den "spesielle biten" med en annen, så finns det nok av oppegående kvinner rundtom som ikke er jomfru. Der kan du velge fra øverste hylle. Og skal du ha ei som skal behandle deg som ei skurefille, kan du likegjerne finne deg en som gir deg litt kompensasjon for ubehaget. Men hun greier nok å snakke deg rundt, okke som... Synes du skal dra ut i verden, og ta for deg av alle de gleder den har å by deg. Hun hadde sin sjanse i hele to år. "Tut, tut, toget har gått!"
stjernekyss Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 En venninne hadde sex med en annen, som hun egentlig ikke ville ha sex med, før hun ble sammen med han hun ønsket å være sammen med. Hun følte seg ikke bra nok for ham, og trodde erfaring skulle gjøre henne tøffere. Skikkelig sårt synes jeg. Noen (tenåringer) er så vanvittig harde mot seg selv. Nå ble de riktignok sammen, og var sammen i noen år, men har vondt av tankegangen hun hadde.
Gjest TS Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Hei igjen. Takker for alle innspill! Som noen av dere sier kan det være fordi hun var usikker, men hun og han har hatt sex mange ganger alerede. Hvis hun vikrelig hadde ville satset på vårt forhold hadde hun da ikke gjort det mere enn en gang? Jeg må nesten si jeg føler det at hun bare vil ha meg som en nødløsning her. Ja, hun vet at jeg er jomfru og at jeg enda er det. Ville det hjulpet om jeg hadde sex med en annen? for å få det ca likt der vertfall?
stjernekyss Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Ville det hjulpet om jeg hadde sex med en annen? for å få det ca likt der vertfall? Ønsker du å ha sex med noen annen da? Eller ønsker du hevn? Tror du at det kommer til å gagne forholdet deres? Eller ødelegge mer? Når alt kommer til alt, gjør du som du selv vil. Du høres veldig ung ut. Følelser lever sitt eget liv, og tar ikke hensyn til antall feil hver part har gjort. Håper du finner en løsning du kan ha det godt med.
Gjest TS Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Får vel se. Er kun 20, så har ikke mye erfaring med dette dessverre. Men det at jeg venta på henne og hun tok 1. mulighet å gjøre det med en annen svir. Men får se, takk for tipsene og innspillene
stjernekyss Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Men det at jeg venta på henne og hun tok 1. mulighet å gjøre det med en annen svir. Klart det gjør det. Svik er noe av det vondeste vi opplever
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 OK for å være gankse hard. Denne jenta har ikke lyst å ha sex med deg. Enten så stoler hun ikke på at du takkler det som er et "problem" der nede, eller så var dette en unskyldning for at hun ikke vil ha sex med deg i det h ele tatt. Dere var sammen i to år og du ventet i to år,så går hun ganske kjappt ut og har sex med en annen. Er dette virkelig ei jente du ønsker å fortsette livet sammen med? Alt hun har sakt til deg om sex de siste to årene har jo ganske tydelig vert en løgn. Jeg tviler ikke på at hun elsker deg på ingen måte. Men hun er nok mer glad i deg som en venn, og ønsker ikke å gi slipp på deg som en venn. Jeg tror du bør få deg en del erfaringer alene i livet, slik at du kan se at du ikke behøverå være sammen med ei jente som egentlig ikke vil ha deg. Det er vondt å skulle snu ryggen til en man elsker, men i mange tilfeller er dette likevel det som er best i det lange løp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå