Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

kvinner ser det ikke på som utroskap hvis dem for eksempel var forelsket i han nye hun lå med, selv om hun har samboer som hun ligget med dagen etter.

Slik er jenter, jenter er flinke til å forklare hendelser for seg selv som ikke har rot i virkeligheten..

Jeg tror de aller fleste kvinner som er utro er det fordi de skal bevise for seg selv at ingen eier henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært utro mot eksdama mi dengang jeg var omkring tyve. Nå er jeg tredve og har samboer og har derfor helt andre motiver for holde meg trofast enn dengang.

En kvinne som aldri har vært utro, ikke en gang mot eksene sine tiltaler meg ikke noe særlig, det tyder kanskje på at jeg vil være den gutten som jenta gir en lærepenge.

Gjest miss_86
Skrevet
Om kjæresten min knuller en kar one night stand, eller forelsker seg i en på jobb som hun knuller, blir akkurat like bedrent. Hun juger og går bak ryggen min, og utsetter meg for sykdommer. Utilgivelig eller ikke, er vel en annen diskusjon og hører kanskje hjemme i en annen tråd. ;)

Selvfølgelig er det dritt at kjæresten går bak ryggen din, det er det som er det verste synes jeg! Men jeg vil fortsatt påstå at det er forskjell på om det er følelser involvert eller ikke... Og det kommer jo helt an på - tilstår man? Holder man det skjult? Mange ting spiller inn - men i bunn og grunn er det jo rett og slett FEIL - det kan jo alle være enige om :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er forelsket i en annen. Er virkelig utro, emosjonelt. Og nyter oppmerksomheten fra den andre manne i fulle drag.

Ser på det som en periode, som snart går over. Og har ikke tenkt å innrømme det. Vil ikke ødelegge oppveksten til ungene.

Skulle selvsagt vært trofast, men ikke lett å kontrollere følelser.

Gjest miss_86
Skrevet (endret)
Jeg er forelsket i en annen. Er virkelig utro, emosjonelt. Og nyter oppmerksomheten fra den andre manne i fulle drag.

Ser på det som en periode, som snart går over. Og har ikke tenkt å innrømme det. Vil ikke ødelegge oppveksten til ungene.

Skulle selvsagt vært trofast, men ikke lett å kontrollere følelser.

Et lite tips: Er du forelsket i en annen er det noe galt med forholdet du er i. Når det er barn involvert er det jo noe som krever litt mere beslutningstid kanskje, men tenk på - er det ikke bedre for barna å ha en lykkelig mor? For partneren din fortjener ikke at du har en annen - prøv å sett deg i hans sted også. Jeg synes du skal tilstå og følge hjertet ditt! Men det er bare min mening :)

Endret av miss_86
Skrevet (endret)
Selvfølgelig er det dritt at kjæresten går bak ryggen din, det er det som er det verste synes jeg! Men jeg vil fortsatt påstå at det er forskjell på om det er følelser involvert eller ikke... Og det kommer jo helt an på - tilstår man? Holder man det skjult? Mange ting spiller inn - men i bunn og grunn er det jo rett og slett FEIL - det kan jo alle være enige om :)

For min del spiller det ingen rolle om følelser er innvolvert. Fortsatt et like stort svik og like motbydelig. Om den utro parten tilstår - før han/hun blir avslørt - så kunne jeg kanskje tilgitt, da vet man i alle fall at personen er ærlig nok til å fortelle det og tydeligvis angrer på det. Det er de som er utro og bare fortsetter som om ingenting har skjedd, som jeg får heeelt opp i halsen.

Endret av kristian82
Gjest miss_86
Skrevet
For min del spiller det ingen rolle om følelser er innvolvert. Fortsatt et like stort svik og like motbydelig. Om den utro parten tilstår - før han/hun blir avslørt - så kunne jeg kanskje tilgitt, da vet man i alle fall at personen er ærlig nok til å fortelle det og tydeligvis angrer på det. Det er de som er utro og bare fortsetter som om ingenting har skjedd, som jeg får heeelt opp i halsen.

Nemlig - det forstår jeg heller ikke hvordan de klarer. Det med å se partneren inn i øynene, det å ha sex hvis de har en annen samtidig...! Det som er skremmende er at det er så "vanlig" - jeg synes jeg hører om folk som har affærer hele tiden!

Skrevet (endret)
Nemlig - det forstår jeg heller ikke hvordan de klarer. Det med å se partneren inn i øynene, det å ha sex hvis de har en annen samtidig...! Det som er skremmende er at det er så "vanlig" - jeg synes jeg hører om folk som har affærer hele tiden!

Ja, det er mange som er utro, Så det gjelder å finne seg en partner som har like holdninger som en selv. Men alle er jo ikke utro, er vel gjerne sånn at det er idiotene man hører om. De som er i forhold og ikke har affærer de blir det ikke noe "styr" rundt lissom. Jeg skjønner ikke at det kan være så vankselig jeg, har jeg en dame så er jeg kun sammen med henne. Blir jeg av den ene eller andre grunnen interessert i en annen dame/får lyst til å ha sex med andre jenter, ja da gjør jeg det slutt først, så kan jeg gjøre som jeg vil etter det...Folk kan ikke få det i pose og sekk, selv om det tydeligvis er en del som innbiller seg det.

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...