Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Hei! Noen som har prøvd denne kremen fra Dior? Når bør man egentlig begynne med slike "puppekremer" for å forebygge?
Samsara Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 Er det en puppekrem? Lillesøsteren min bruker den, hun er 22. Mer enn det vet jeg ikke, dessverre.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 Hei! Denne "puppekremen" skal virke oppstrammende på på hudens støttevev slik at brystets form og fasthet gjenskapes og bevares. :D Har ei venninne som bruker denne for å forebygge hengepupper. Hun synes den virker greit. Men jeg tror den er ganske dyr da... Har vært en del reklame for Dior sin Bikini-serie, så d er rart om ikke flere har blitt påvirket til å prøve den
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 Kanskje det virker hvis man tror sterkt nok på det; tro kan som kjent flytte fjell
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 WOW! En krem som opphever tyngdekraften! Det må jo være et funn NASA kan ha glede av...
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2003 #8 Skrevet 8. juli 2003 Whoooops.....I can fly!!! What seems too good to be true, osv. Jenter lar seg lure, og det VET produsentene, og fortsetter å spy ut vidunderprodukter à la dette....
Arwen Skrevet 8. juli 2003 #9 Skrevet 8. juli 2003 Det forklarer hvorfor jeg ikke har hørt om puppe krem, har foreløpig ikke hatt noe som helst behov for det.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå