Gå til innhold

Si meg?

Gjest nesten blakk

Anbefalte innlegg

Gjest nesten blakk
Skrevet

Når jeg hentet brudekjolen i salongen hadde jeg jo enda ikke noe slør. I hurten og sturten ble det prøvd noen, og jeg tok mitt valgt under god påvirkning av personalet. De kan dette tenkte jeg, og var dessuten enig i at det var det fineste.

Trodde slør og sånt var noe de hadde på lager siden de passer de fleste, og de har dessuten annet tilbehør tilgjenglig for salg.

Neida, ikke slør. Hvertfall ikke det sløret. "Hva koster det da?" "Vet ikke, har aldri solgt det til noen". *Ding-dong*! Men jeg hørte det ikke.

Hentet dette fantastiske sløret i dag. "Hva koster det forresten?" "Godt spørsmål!" "Det koster 3400 kr".

*Gulp*, rushet bort til kassa før det skulle rekke og synke inn.

Er slør vanligvis så dyre? Eller må jeg ta det med til juvelèr for å sjekke hvor mange karat det er i de små blinkende greiene? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg kjøpt slør enda, men da hørtes da innmari mye ut???

Og er det lang bestillingstid på slør? Tenkte jeg skulle bestemme meg for slør når kjolen kommer til butikken og jeg skal prøve den igjen, det er ca 2 mnd før bryllupet... Det bør jo være tidsnok vel? :forvirra:

Gjest Gjest
Skrevet

Hm, høres ut som et dyrt (om sikkert kjempeflott) slør, ja :)

Selv kjøpte jeg på ebay, men siden det var så billig og jeg hadde så god tid på meg endte jeg opp med å bestemme og ombestemme meg, og prøve forskjellige, og til slutt hadde jeg kjøpt 4 som var ganske forskjellige. Så selv om det var svært billig for ett, så kostet det jo kanskje en tusenlapp totalt med slør + porto x 4.

Men ble kjempefornøyd, da, med det jeg valgte til slutt.

Uansett, kjøpt er kjøpt, og hvis du ikke har tenkt å bruke angrefristen og bytte/levere det tilbake, er det bare å kose seg med det, og ikke angre eller tenke for mye på alle de pengene.

Skrevet

De fleste slørene jeg så på i salongen kostet mellom 2-3000 kr... Det var selvfølgeig flere rimeligere der også, men jeg ønsket meg et katedralslør med blondekanter. De var gjerne dyrere. Det samme var de med krystaller på. Tror man kan få slør i alle prisklasser. Jeg endte opp med å betale 1600 kr for mitt, men da var det også på salg :)

Kos deg med sløret ditt du. Klart du kunne funnet noe som var mye billigere, men nå har du sløret du ønsket deg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Oi, ser jeg har vært heldig da... Jeg valgte også mitt under påvirkning av personalet, og visste ikke hva det kosta før jeg dro kortet... Prisen var 1500. Tenkte at det var vanlig pris jeg da. Sløret mitt er langt og har "bling" over seg :D

Diademet jeg valgte kosta 1200kr, kjente jeg slet litt mer med den...

Gjest Gjest
Skrevet

:filer::filer:

Når jeg hentet brudekjolen i salongen hadde jeg jo enda ikke noe slør. I hurten og sturten ble det prøvd noen, og jeg tok mitt valgt under god påvirkning av personalet. De kan dette tenkte jeg, og var dessuten enig i at det var det fineste.

Trodde slør og sånt var noe de hadde på lager siden de passer de fleste, og de har dessuten annet tilbehør tilgjenglig for salg.

Neida, ikke slør. Hvertfall ikke det sløret. "Hva koster det da?" "Vet ikke, har aldri solgt det til noen". *Ding-dong*! Men jeg hørte det ikke.

Hentet dette fantastiske sløret i dag. "Hva koster det forresten?" "Godt spørsmål!" "Det koster 3400 kr".

*Gulp*, rushet bort til kassa før det skulle rekke og synke inn.

Er slør vanligvis så dyre? Eller må jeg ta det med til juvelèr for å sjekke hvor mange karat det er i de små blinkende greiene? :jepp:

Skrevet

Jeg kjøpte mitt i brudebutikken, og det kostet 1200 kr.

Gjest ØSTLANDSMAMMA
Skrevet

Jeg kjøpte mitt på Finn.no og betalte 300,- inkl porto.

Men det blir jo sikkert noe helt annet enn ditt.

Jeg har kjøpt meg kjole fra Lilly.dk i Danmark (på salg) - så den kom på litt under 2.000,- ferdig tollet.

Sikkert ikke like fin som din, men jeg er sikker på at jeg kommer til å føle meg som den vakreste i verden når jeg går opp kirkegulvet.

Gjest nesten blakk
Skrevet

Ja, så kan det se ut som jeg har fått meg et usedvanlig dyrt slør da. Når sløret ble valgt så var det delvis fordi jeg ønsket meg et som skulle sitte høyt. (Er ikke veldig høy selv, så jeg stjeler en cm her og der). Dermed ble det et slør med tyll i 2 lag. Dessuten passet det kjolen best med et såkalt kadedralslør, og så er det blonder og krystaller i selve sløret som er plassert i en bestemt formasjon. Bestilt fra salong. Derav prisen.

Men jeg tenker ikke på det lenger nå. Nå håper og tror jeg også at jeg kan føle meg som den "aller flotteste" når dagen kommer og tiden er inne for å gå opp til alteret. En følelse jeg unner alle og ha etter og ha gjort sine valg for denne helt spesielle dagen. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...