Kamelia83 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Til våren vil jeg gjerne sløyfe allesyreproduktene mine, og prøve noe annet. Hudpleieren i nærheten selger disse produktene, men har noen testet dem ut? Det er visst danske dermatologer som har utviklet produktene. Jeg har tørr kombinert hud(?? noe som heter det), hvilke produkter bør jeg bruke? Kanskje jeg har fuktfattig kombinert hud. https://beaute-pacifique.secure.flexiweb.no/page/12442/
mari4ever Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Jeg bruker disse produktene :-) kan du fortelle hvorfor du er fornøyd med disse produktene? hadde hjulpet mange. har selv sterkt vurdert å begynne me disse produktene.
lemonaid Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 kan du fortelle hvorfor du er fornøyd med disse produktene? hadde hjulpet mange. har selv sterkt vurdert å begynne me disse produktene. Ja selvfølgelig, er veldig fornøyd med disse!! Uansett om du er ultrasensitiv, aknehud eller ikke, du kan alikevel bruke dem så lenge du tilpasser huden :-) Jeb ble anbefalt dem av en laserklinikk jeg var utplassert i på hudpleien, og de gav meg mye info om produktene og tok spesialbeh. på meg (Hadde skikkelig akneutbrudd) Og man så forskjell.. Første gangen jeg kunne si det uten å lyve Jeg begynte å bruke dem rundt i april i fjor, og til nå. Har merket at huden har forbedret seg, for de har så konsentrerte ingredienser i noen av spesialproduktene. (Super 3 Booster) De har ingen sterk lukt (lukter rent?) Disse produktene hjelper :-) Men gi det tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå