Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier sitt tenker jeg.. Nå bruker jeg Matis vital moisturising fluid, men ble ikke helt fornøyd med den. Syntes den funka helt fantastisk til å begynne med, meen nei. Føler ikke at den trekker ordentlig inn i huden, og huden ser nærmest litt fettete ut og glinser en del etterpå. Har prøvd å justere i forhold til mengden jeg bruker, men det hjelper ikke :s I tillegg er Matis et mareritt å få tak i :P Bruker rens fra MD formulations, bare for å nevne det hvis det skulle ha noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan si litt om hva slags hudtype du har?

Jeg har tørr og sensitiv hud, og liker ansiktskremer som har solfaktor og gir glød. Jeg har funnet to kremer jeg har forelsket meg i, Sheer White Protective Day Cream spf 30 fra Elizabeth Arden (selges ikke i Norge, men selges på www.strawberrynet.com), og Multi Recharge fra Biotherm (fåes både for tørr og normal/comb hud). Den har spf 15.

Dette må være de beste fuktighetsgivende kremene jeg noensinne har prøvd, som gir en utrolig fin glød.

Jeg bruker ansiktsvann fra Dr Brandt, den er halleluja :)

Skrevet

Hehehe, ja det er kanskje en fordel.. På tide å finne senga kanskje? :ler:

Har ikke tørr hud, men heller ikke fet. Har en del urenheter, men det har blitt _mye_ bedre etter at jeg begynte med ordentlig pleie til huden, selv om jeg ikke er superfornøyd med kremen. Føler ikke at jeg har sensitiv hud heller :P Som du sikkert skjønner, så har jeg null peiling! Men hudpleieren snakket om normal til kombinasjonshud, så kan vel lene meg litt mot kombinasjonshud da kanskje?

Skrevet

Er ikke så glad i Biotherm, men skal lese litt om den!:) Takk :)

Skrevet
Er ikke så glad i Biotherm, men skal lese litt om den!:) Takk :)

Jeg kunne faktisk ikke fordra Biotherm inntil jeg prøvde denne :)

Skrevet

Såpass ja.. Brukte Biotherm for noen år tilbake, og ble aldri fornøyd :forvirret: Men kan hende at den der er verdt å prøve, får se hva jeg finner ut :)

Skrevet

Som alle andre merker så er det stor forskjell på de forskjellige produktene. Få parfymeriet til å lage noen testere, da er det lettere å bli klok uten å bruke en formue på noe man kanskje ikke liker.

Skrevet

Får høre med dem :)

Forresten, profilbildet ditt + signaturen er så sykt bra!! :ler:

Skrevet
Får høre med dem :)

Forresten, profilbildet ditt + signaturen er så sykt bra!! :ler:

:skratte:

Skrevet

Jeg ville ikke hatt Biotherm i nærheten av uren hud, men det er kanskje bare meg. Om du bli glisende av Vital Moisturizing Fluid fra Matis har du trolig fet hud. Decléors aroma purete kan være et godt valg, den matter ned uten å tørke ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke nok med MD formulation solkrem da?

har også litt kombhud.den innerholder zink så du kommer garantert ikke til å glinse.bruk serum /facial lotion under.

kjøp billig på prettyskin4less.com

Skrevet
Jeg ville ikke hatt Biotherm i nærheten av uren hud, men det er kanskje bare meg. Om du bli glisende av Vital Moisturizing Fluid fra Matis har du trolig fet hud. Decléors aroma purete kan være et godt valg, den matter ned uten å tørke ut.

Skal sjekke den ut, takk!:)

Skrevet
Er det ikke nok med MD formulation solkrem da?

har også litt kombhud.den innerholder zink så du kommer garantert ikke til å glinse.bruk serum /facial lotion under.

kjøp billig på prettyskin4less.com

JEG glinser av den som dagkrem så jeg synes ikke den er bra nok til det.

Skrevet
Jeg ville ikke hatt Biotherm i nærheten av uren hud, men det er kanskje bare meg.

TS har jo ikke uren hud, hun har normal/comb. Jeg regner ikke med at du har prøvd ALT Biotherm fører for enhver hudtype?

Skrevet
TS har jo ikke uren hud, hun har normal/comb. Jeg regner ikke med at du har prøvd ALT Biotherm fører for enhver hudtype?

Men jeg har samme hudtype og blir aldri blank, så om hun blir blank av Matis Vital m. fluid blir hun definitivt blank av denne.

Nei, det har jeg ikke, men jeg har kunnskap nok til å vite at Biotherms produkter inneholder ingredienser de ikke burde for akne prone hud :)

Skrevet

Jo, jeg har uren hud :P Har skrevet det i andre innlegget mitt at jeg har en del urenheter i huden.. Men det blir bedre og bedre da :) Tror jeg kan takke rensen jeg bruker for det :P

Skrevet
Men jeg har samme hudtype og blir aldri blank, så om hun blir blank av Matis Vital m. fluid blir hun definitivt blank av denne.

Nei, det har jeg ikke, men jeg har kunnskap nok til å vite at Biotherms produkter inneholder ingredienser de ikke burde for akne prone hud :)

Man trenger ikke tåle de samme produktene selv om man har samme hudtype, hva som gjelder for deg trenger ikke gjelde for andre. Forøvrig, hva legger du i "blank"? Er det blank som i fet, eller blank som i glød? For det er to forskjellige ting.

Skrevet
Jo, jeg har uren hud :P Har skrevet det i andre innlegget mitt at jeg har en del urenheter i huden.. Men det blir bedre og bedre da :) Tror jeg kan takke rensen jeg bruker for det :P

Du sa at hudpleieren hadde sagt at du hadde normal/comb hudtype. Jeg har tørr hudtype, men får urenheter når jeg ikke bruker produkter som er rett for hudtypen. Man trenger ikke ha fet/uren hudtype for å få kviser, det var det som var poenget mitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...