Gjest Koukla Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Ja, som tittelen sier, er jeg ute etter brudepikekjoler til en ålreit pris. Vet de har mye fint på ebay, men jeg vil gjerne ha noe med en kombinasjon av lilla, evt. lilla detaljer. Når jeg sier lilla, mener jeg ikke syrinlilla, men en dypere farge, mer ametyst/plomme/aubergine. Dette finner jeg ikke noen steder... Noen som vet om noen som har gode priser?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Ja, som tittelen sier, er jeg ute etter brudepikekjoler til en ålreit pris. Vet de har mye fint på ebay, men jeg vil gjerne ha noe med en kombinasjon av lilla, evt. lilla detaljer. Når jeg sier lilla, mener jeg ikke syrinlilla, men en dypere farge, mer ametyst/plomme/aubergine. Dette finner jeg ikke noen steder... Noen som vet om noen som har gode priser? De fleste selgerne på ebay, sier at du kan komme med endringer og velge farger og gjøre andre diverse forandringer som du ønsker. hjelper med bilder, da ikke alle er like stødige i engelsk.
Sikke Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har kjøpt to av denne kjolen. Er veldig fornøyd med kvaliteten. Vet ikke om man kan endre båndet øverst til lilla, men det kan du jo sikkert få sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå