Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #21 Skrevet 6. april 2009 Vi skal ha "Mirakelkake" fra Englegaard. En utrolig deilig sjokoladekake som det visstnok tar 2 dager å lage. Men vi skal også ha tradisjonell marsipankake
Kohana Skrevet 6. april 2009 #22 Skrevet 6. april 2009 Vi skal ha fruktterte fra Kristines. I tillegg skal vi ha pasjonsfruktmousskake, makroner i 4 forskjellige smaker, sjokoladekake, tiramisu ( 1 med kjeks dyppet i sjokolade og en trad. med kaffe og madeira) + wienerbrød.
Sol79 Skrevet 6. april 2009 #23 Skrevet 6. april 2009 Ja, tror det. Har ikke smakt det enda, men sjokolade og marsipan er jo godt sammen det Det syns jeg også, men sjokoladekake med marsipanlokk er virkelig ikke godt. Anbefaler deg at du smaker det før du bestiller.
Fantorangen Skrevet 7. april 2009 #24 Skrevet 7. april 2009 (endret) Det syns jeg også, men sjokoladekake med marsipanlokk er virkelig ikke godt. Anbefaler deg at du smaker det før du bestiller. Men hva med sukkerbrød med sjokoladesmørkrem eller vaniljekrem med sjokoladebiter inni som fyll og marsipanlokk, hva tror dere om det da? Jeg liker absolutt ikke vanlig marsipankake og prøver derfor å fine et alternativ Endret 7. april 2009 av Mai brud
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 8. april 2009 #25 Skrevet 8. april 2009 Jeg liker ikke bløt/marsipankake, og mannen min liker ikke særlig godt sukkerbrød, så mamma har kommet med den beste ideèn noen sinne. Det blir overraskelse for brudgom og alle gjestene, men bryllupskaka blir suksesskaker (i 2 etasjer), for det liker mannen min kjempegodt. Han kommer til å bli skokkelig overraska og glad, for har er ikke særlig glad i kaker, men mamma lager verdens beste suksesskake .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå