Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg føler ikke at jeg er tilstede i denne verden, som om jeg lever i en tåke, en drøm. Alt jeg opplever er like svakt i minnet som om jeg skulle ha drømt det, og det er vanskelig å vite hva som er reelt og hva som bare er drømt eller tenkt. Dette er utrolig frustrerende, jeg er så apatisk. Ja jeg har prøvd å forklare meg til legen men jeg tror ikke han skjønner hva jeg mener. Er det noen her som skjønner hva jeg mener ? Noen som har opplevd det samme ? Hva var grunnen hos deg ? Hva har hjulpet deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 4. mars 2009 #2 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg har hatt et slikt liv. I tilleg til at jeg svevde på en sky hadde jeg også veldig dagligdagse drømmer. Noe som gjorde det vanskeligere å skille drøm fra virkelighet. I tillegg ble jeg likeglad ang alt som ikke direkte hadde noe med meg å gjøre og følelsene mine virket som de var langt unna. Det som gjorde at jeg fikk en liten oppvokning var at jeg "møtte veggen" Jeg oppsøkte da psykolog pga depresjon og samtalene lærte meg mye om meg selv, slik at jeg nå skiller drøm fra virkelighet. og har fått en annet syn på livet. Tidligere levde jeg fra høydepunkt til høydepunkt iløpet av året. Men nå tar jeg en dag ad gangen. Noe som har gitt livet mitt en ny dimensjon. Der jeg er bevisst på meg og andre og mine følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå