Bomullstrusa Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Mulig teit spm, men... Når det står "utestående saldo" på en faktura fra Gebyrfri.no, hvor jeg har kredittkort; betyr dette det jeg tror det betyr? At jeg har betalt tilbake for mye, og kan føre det tilbake til brukskontoen min? Jeg kunne ha ringt banken, men de har stengt. Vil vite det før i morgen!
Frysepulver Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Det betyr vel at hvis det står en sum der så er det hva du skylder? Står det noe mer der/minus foran summen eller noe i den duren?
Bomullstrusa Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det betyr vel at hvis det står en sum der så er det hva du skylder? Står det noe mer der/minus foran summen eller noe i den duren? Det står utestående beløp pr. 03.03.2009 -2000kr. Disponibelt beløp er også 2000kr mer enn kredittgrensen er på. Kommer meg ikke inn på nettbanken hvor jeg har brukskontoen min heller! Men dette må da bety at jeg har greid å betale inn for mye?? Endret 4. mars 2009 av Smulan
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Tror du er en av dem, som ikke burde ha kred.kort!
Bomullstrusa Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 Tror du er en av dem, som ikke burde ha kred.kort! Shut uuuup! Har brukt det tre ganger i hele mitt liv. Kan neppe kalles misbruk Litt dårlig oversikt siste mnd bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå