LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Jeg er mester i utsettelse .. men jeg må bare gjøre rent på soverommet i dag. (Har vel utsatte det siden tidenes morgen,, etter hvrdan det ser ut... :evil: ) Kan noen motivere meg ... Trenger hjelp ... for jeg har ikke lyst!!! (Det er så kjedelig)
Cita Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 Cita sitter snerrende utenfor soverrommet, slipper deg ikke ut, før det er strøkent ehh...Cita bør "feie" sitt eget soverom først kanskje :oops:
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 hvorfor vaske når man kan nyte livet foran pc`n :-? Å jeg skulle motivere deg, *strammer stemmen* Se og kom deg opp av den stolen i en fart, og gå og gjør noe fornftig! .. hjalp det? :-?
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2003 Cita sitter snerrende utenfor soverrommet, slipper deg ikke ut, før det er strøkent ehh...Cita bør "feie" sitt eget soverom først kanskje :oops: Utenfor soverommet... da kommer jeg jo ikke inn da.... (GOD UNNSKYLDNING!) - Takk CIta....
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2003 hvorfor vaske når man kan nyte livet foran pc`n :-? Å jeg skulle motivere deg, *strammer stemmen* Se og kom deg opp av den stolen i en fart, og gå og gjør noe fornftig! .. hjalp det? :-? Nei ... men dere gir meg stadig flere grunner til ikke å gjøre det...
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #6 Skrevet 6. juli 2003 *løper helt fra Tusenfryd huset og bråstopper rett foran Bille-huset og sparrrrrker..... DER!!!!!!!!*
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #7 Skrevet 6. juli 2003 Nei ... men dere gir meg stadig flere grunner til ikke å gjøre det... Det er derfor vi er her, snille som vi er...
Cita Skrevet 6. juli 2003 #8 Skrevet 6. juli 2003 Vel vel......Ikke noe problem for Cita å jage deg inn på soverrommet...springer knurrende etter LilleBille.....
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #9 Skrevet 6. juli 2003 Det er masse hybelkaniner på rommet ditt LilleBille, og de formerer seg i hver en krok... Ville bare opplyse om det liksom.... Synest det ble litt vel ...kaninsomt...
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2003 *løper helt fra Tusenfryd huset og bråstopper rett foran Bille-huset og sparrrrrker..... DER!!!!!!!!* Den var bare så rå!!!! .... ja vel så går jeg da .. - selv om de andre lokket meg til å blir her...
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #11 Skrevet 6. juli 2003 Jeg skal rydde det for deg jeg, *dytter klærna under senga* Sånn ferdig.
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2003 .. men det er jo alt det som havner under sengen jeg må ha vekk... - og nå ble det enda mere der... Kanskje jeg skal utsette det litt til
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #13 Skrevet 6. juli 2003 .. men det er jo alt det som havner under sengen jeg må ha vekk... - og nå ble det enda mere der... Kanskje jeg skal utsette det litt til Nei, det skal du ikke - bli nå voksen!
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #15 Skrevet 6. juli 2003 Jo da bare utsett det , det går da ikke ifra deg.
Cita Skrevet 6. juli 2003 #16 Skrevet 6. juli 2003 [quote="LilleBille" Kanskje jeg skal utsette det litt til
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #17 Skrevet 6. juli 2003 Nei, det skal du ikke - bli nå voksen! Når blir jeg voksen da? ... Men man er vel ikke eldre enn det man føler seg... og jeg har ikke lyst til å være voksen jeg... (hvertfall ikke akkurat nå)
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #18 Skrevet 6. juli 2003 Nei, jeg skal ikke la mge lokke inn i argumentasjonen der - for da bare blir du sittende å skrive teite motargumenter. Tror du ikke jeg vet hvordan det er eller? Jeg synes du skal la alt være jeg da - gro ned i dritt og rot. Ikke bry deg om at andre synes du skal rydde og gjøre rent - hva vet vel de? Kos deg!
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #19 Skrevet 6. juli 2003 gro ned i dritt og rot. ! Det så ikke noe koselig ut... - får vel gå da !
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #20 Skrevet 6. juli 2003 Det så ikke noe koselig ut... - får vel gå da ! Men Bille, husk at det er søndag, ikke la deg lokke mot syndene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå