LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg er mester i utsettelse .. men jeg må bare gjøre rent på soverommet i dag. (Har vel utsatte det siden tidenes morgen,, etter hvrdan det ser ut... :evil: ) Kan noen motivere meg ... Trenger hjelp ... for jeg har ikke lyst!!! (Det er så kjedelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Cita sitter snerrende utenfor soverrommet, slipper deg ikke ut, før det er strøkent ehh...Cita bør "feie" sitt eget soverom først kanskje :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 hvorfor vaske når man kan nyte livet foran pc`n :-? Å jeg skulle motivere deg, *strammer stemmen* Se og kom deg opp av den stolen i en fart, og gå og gjør noe fornftig! .. hjalp det? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Cita sitter snerrende utenfor soverrommet, slipper deg ikke ut, før det er strøkent ehh...Cita bør "feie" sitt eget soverom først kanskje :oops: Utenfor soverommet... da kommer jeg jo ikke inn da.... (GOD UNNSKYLDNING!) - Takk CIta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juli 2003 hvorfor vaske når man kan nyte livet foran pc`n :-? Å jeg skulle motivere deg, *strammer stemmen* Se og kom deg opp av den stolen i en fart, og gå og gjør noe fornftig! .. hjalp det? :-? Nei ... men dere gir meg stadig flere grunner til ikke å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 *løper helt fra Tusenfryd huset og bråstopper rett foran Bille-huset og sparrrrrker..... DER!!!!!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #7 Del Skrevet 6. juli 2003 Nei ... men dere gir meg stadig flere grunner til ikke å gjøre det... Det er derfor vi er her, snille som vi er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #8 Del Skrevet 6. juli 2003 Vel vel......Ikke noe problem for Cita å jage deg inn på soverrommet...springer knurrende etter LilleBille..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #9 Del Skrevet 6. juli 2003 Det er masse hybelkaniner på rommet ditt LilleBille, og de formerer seg i hver en krok... Ville bare opplyse om det liksom.... Synest det ble litt vel ...kaninsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 6. juli 2003 *løper helt fra Tusenfryd huset og bråstopper rett foran Bille-huset og sparrrrrker..... DER!!!!!!!!* Den var bare så rå!!!! .... ja vel så går jeg da .. - selv om de andre lokket meg til å blir her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #11 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg skal rydde det for deg jeg, *dytter klærna under senga* Sånn ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juli 2003 .. men det er jo alt det som havner under sengen jeg må ha vekk... - og nå ble det enda mere der... Kanskje jeg skal utsette det litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #13 Del Skrevet 6. juli 2003 .. men det er jo alt det som havner under sengen jeg må ha vekk... - og nå ble det enda mere der... Kanskje jeg skal utsette det litt til Nei, det skal du ikke - bli nå voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #14 Del Skrevet 6. juli 2003 Sett i gang all denne parringen er uhumskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #15 Del Skrevet 6. juli 2003 Jo da bare utsett det , det går da ikke ifra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #16 Del Skrevet 6. juli 2003 [quote="LilleBille" Kanskje jeg skal utsette det litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 6. juli 2003 Nei, det skal du ikke - bli nå voksen! Når blir jeg voksen da? ... Men man er vel ikke eldre enn det man føler seg... og jeg har ikke lyst til å være voksen jeg... (hvertfall ikke akkurat nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #18 Del Skrevet 6. juli 2003 Nei, jeg skal ikke la mge lokke inn i argumentasjonen der - for da bare blir du sittende å skrive teite motargumenter. Tror du ikke jeg vet hvordan det er eller? Jeg synes du skal la alt være jeg da - gro ned i dritt og rot. Ikke bry deg om at andre synes du skal rydde og gjøre rent - hva vet vel de? Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 6. juli 2003 gro ned i dritt og rot. ! Det så ikke noe koselig ut... - får vel gå da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #20 Del Skrevet 6. juli 2003 Det så ikke noe koselig ut... - får vel gå da ! Men Bille, husk at det er søndag, ikke la deg lokke mot syndene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå