Lilletrollet Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 er jeg endelig gravid! Det er tidlig,og jeg vet det er mye som kan skje,men akkurat nå er jeg mest lykkelig og glad! Vår drøm om familie begynte for 6år siden! Det begynte som hos mange med å kutte ut p-piller,og bare prøve som man gjør! Men etter at måneder og et år gikk,så ble vi henvist til Riksen for prøverør! Og vi gikk inn i det med nytt mot og optimisme! Men det skulle aldri bli vår tur. Jo eggene var bra,og mange,men de ville aldri feste seg! Jeg fikk vite at jeg hadde alle odds med meg,siden jeg var så ung. Liten hjelp i det når eggene ikke satt,og graviditeten uteble. Etter 3 mislykkede forsøk på Riksen,så satte vi kursen mot privat klinikk i Danmark! Men heller ikke det forsøket skulle resultere i noe barn! Men i år,da vi bestemt oss for å bruke noen av de frossne eggene vi hadde der nede,da satt det! ENDELIG! På mandag tok jeg testen som med klare bokstaver fortalte meg at jeg er GRAVID!!!! Tenkt det,jeg er gravid!! Hele min prøveperiode startet her på KG,og jeg synes det var litt morsomt å kunne fortelle det her! Så nå er vi i en egen gledes rus her hjemme,det har nesten ikke gått opp for oss enda!
Gjest Bruse Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Så bra!! Denne historien forteller jo bare at man aldri må gi opp... Er det lov å spørre hvor gammel du er, eller hvor gammel du var da du begynte å prøve?
angelou Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Så utrolig gode nyheter Har sett deg inne her i ny og ne
Lilletrollet Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2009 Takk for gratulasjoner! Jeg er 27 år,og var 21 når prøve sirkuset startet! Jeg var veldig aktiv her inne på KG i starten,men det "dabbet" litt av med årene! Jeg håper jo at min historie kan holde motet oppe hos langtidsprøvere,men jeg vet selv hvor vanskelig det er! Masse lykke til til alle som prøver!
Lillie Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer så masse! Hilsen ei som selv har vært langtidsprøver... i nesten 5,5 år før spiren endelig satt!
^^Sunny^^ Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer så mye !!!! :rødme: Det gir håp til oss langtidssprøvere ja
Bing Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Det var fantastiske nyheter og velfortjent :-) Kos dere med svangerskapet !!!!
Harlekin Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer! Jeg har ikke prøvd like lenge som deg, men vet hvordan det er når graviditeten uteblir og man trenger legehjelp. Du gir håp til alle som opplever at storken uteblir
Kosemose Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer! Det må være en fantastisk følelse. Lykke til framover! Ønsker at alle langtidsprøvere blir like heldig som dere til slutt!
Strix Skrevet 6. mars 2009 #16 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer så mye Husker deg godt fra den siste tiden du var aktiv her på Kg(da under et annet nick). Og det er kjempekjekt å høre at dere har lykkes!!!
shatika Skrevet 6. mars 2009 #18 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer så mye med spire i magen Deg husker jeg veldig godt og jeg lurt veldig på hvordan det har gått med deg for jeg var jo selv langtidsprøver. Så nå ble jeg kjempe glad på dine vegne når jeg leser her. Vi har jo termin med bare noen dagers mellomrom også
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #19 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer så mye!!!! Jeg så deg mye her i starten av ivf karusellen med alle nedturene, så det er kjempegøy å høre at du er gravid!! Håper at du får et lett og herlig svangerskap! Hilsen en ivf'er som det også klaffet for til slutt
jolie Skrevet 6. mars 2009 #20 Skrevet 6. mars 2009 Vennen! Dette er så utrolig gode nyheter! Husker selv følelsen av uvirkelighet da det endelig klaffa etter 2,5 år. Men bare vent - snart er det du som sitter her med to små skjønnaser og lurer på hvor tida har blitt av. 6 år har det gått siden vi to hadde prøvestart. Jeg er så glad for at det endelig har klaffa for dere! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå