Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Noen som har prøvd Diors Capture Total High Definition Serum Foundation? *puh* Ble sminket med denne i parfymeri i dag og den virker helt nydelig på hudet. Jeg er 38 år og har litt linjer, men ikke mer enn vanlig for alderen. Bruker vanligvis mineralfoundation, men er litt lysten på noe nytt. Men prisen var stiv - nærmere 700 kroner, og uansett om den er så drøy i bruk som make-up artisten hevdet, så er det dyre dråper. Noen som har forsøkt denne?
mari4ever Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Noen som har prøvd Diors Capture Total High Definition Serum Foundation? *puh* Ble sminket med denne i parfymeri i dag og den virker helt nydelig på hudet. Jeg er 38 år og har litt linjer, men ikke mer enn vanlig for alderen. Bruker vanligvis mineralfoundation, men er litt lysten på noe nytt. Men prisen var stiv - nærmere 700 kroner, og uansett om den er så drøy i bruk som make-up artisten hevdet, så er det dyre dråper. Noen som har forsøkt denne? Venninen min bruker denne og hun er strålende fornyød og får helt utrolig fin hud av denne! Vet også det er favoritten til mange av parfymeri damene, ifølge mascara bladet fra parfymelle:) på topp ti listene
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Verd prisen altså? *vurderer* Vet at dette jo er umulig å svare skikkelig på, men skitt; hvor lenge sånn ca har man en slik foundation? Bruker litt hver dag, har en boks fra ID i ca ett år...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 TS her igjen. Jeg har lest litt rundt her på forumet nå + litt ellers på nettet. Var jeg ikke forvirret før så er jeg det i hvert fall nå... Fant ut at Dior Capture Foundation er ment for kvinner som er 40+. Jeg er jo ikke helt der enda. Mitt utgangspunkt er: 38 år, normal hud. Litt linjer og porer, men ikke mer enn "normalt", dessverre noen pigmentflekker etter p-pille bruk. I utgangspunktet gultonet i huden, men kan bli litt rødmusset noen ganger. I dior er farge nr 22 god til meg. Ønsker: å jevne ut hudfargen, skjule pigmentflekker og denslags, men vil se naturlig ut. Noen som har tips til en god flytende foundation? (ikke mineralpudder, det har jeg, men har lyst på noe nytt )
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 36 år, å jeg bruker Lancome sin teint de absolu, den dekker godt, er for tørr hud, koster ca 400,-, den er helt fantastisk.
mari4ever Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Verd prisen altså? *vurderer* Vet at dette jo er umulig å svare skikkelig på, men skitt; hvor lenge sånn ca har man en slik foundation? Bruker litt hver dag, har en boks fra ID i ca ett år... hehe vanskelig å svare på det der siden aldri prøvd denne selv. Er i vertfall veldig nydelig på venninen min og hun har kombinasjons hud, tørre partiner i ansiktet og pigmentflekker. ser helt flawless ut når hun tar denne på, pga denne gir såpass mye glød og fukt til huden, og helt klart går godt inn i huden også holder hele dagen vil nok tro denne varer vertfall i 3 år. hun har vertfall hatt denne i 3 år og den er snart tom. veldig drøy med andre ord.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Takk Har den fra Dior på i dag (fikk en prøve), og den har virket veldig ok på huden i dag. *havesyk*
mari4ever Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 (endret) Takk Har den fra Dior på i dag (fikk en prøve), og den har virket veldig ok på huden i dag. *havesyk* pleier du å reagere på foundation? hvis du gjør det er det ikke de beste indegriensene i dior sine produkter, hvis ikke går det helt fint hvis du har normal hud? hvis du handler denne på nettet så koster den 587 på strawberrynet.com. litt billigere:) Endret 5. mars 2009 av mari4ever
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 pleier du å reagere på foundation? hvis du gjør det er det ikke de beste indegriensene i dior sine produkter, hvis ikke går det helt fint hvis du har normal hud? hvis du handler denne på nettet så koster den 587 på strawberrynet.com. litt billigere:) Nei, vanglivis ikke, men det har hendt. Vet du hvor lang tid det vanglivis tar før man merker reaksjon? Tror jeg har fått nok i prøveboksen til en ukes bruk... Strawberry ja, sjekket det faktisk. Men så kommer jo mva og fortolliingsgebyr i tillegg.... da blir det vel samme prisen.. Takk for svar, forresten
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Ang Strawberrynet: du kan skanne og maile kvitering av det du betaler for imoms og fortolling, så får du det igjen på konto uten mer styr. gjorde dette senest idag (får tilbakebet. over 300,-) kjempeservice.
mari4ever Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Nei, vanglivis ikke, men det har hendt. Vet du hvor lang tid det vanglivis tar før man merker reaksjon? Tror jeg har fått nok i prøveboksen til en ukes bruk... Strawberry ja, sjekket det faktisk. Men så kommer jo mva og fortolliingsgebyr i tillegg.... da blir det vel samme prisen.. Takk for svar, forresten okei. hvis det har hendt er det greit å bruke opp prøven du fikk så du ser om du virkelig tåler produktet eller ikke Det blir jo akkurat det samme ca ja. beklager. tenkte ikke over at den latterlige grensa er på kun 200,- kr Lykke til da:) håper du blir fornyød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå